Uchwała Nr XXV/140/17 z dnia 14.02.2017r. w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok

UCHWAŁA Nr XXV/140/17

RADY GMINY MAŁY PŁOCK

z dnia 14 lutego 2017 roku

 

w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok


     Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 i art. 21 ust.3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj.Dz. U. z 2016 r. poz. 446, 1579, 1948) oraz § 63 ust. 2 i § 97 ust. 1  Statutu Gminy  Mały Płock  stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały Nr  XIII/54/12 Rady Gminy Mały Płock  z dnia 21.02.2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Maly Płock (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 1001 )  Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ 1.  Przyjmuje się plan pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock  na rok 2017:

1)     Komisji Rewizyjnej, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

2)     Komisji Oświaty , Kultury, Porządku Publicznego i Spraw Socjalnych , stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

3)     Komisji Rolnictwa , Budżetu i Finansów, stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej uchwały.

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Jarosław  Gałązka

 

 

Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXV/140/17
Rady Gminy z dnia 14 lutego 2017 r.
w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji
Rady Mały Płock na 2017 r.

 

PLAN PRACY KOMISJI REWIZYJNEJ NA 2017 ROK

I kwartał

  1. Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji Rewizyjnej i pozostałych komisji stałych Rady Gminy  Mały Płock
    na 2017rok..
  2. Wykorzystanie środków  przeznaczonych na realizację  Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii   za 2016 r.
  3. Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock  za 2016 r.
  4. Sprawozdanie dotyczące wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
  5. Kontrola problemowa – gospodarka finansowa  za 2016 r. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Małym Płocku.

 

II kwartał

 

  1. Sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy  (GOK i Biblioteka) za 2016 r.
  2. Ocena sprawozdania z działalności finansowej gminy za rok 2016 i przygotowanie opinii w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy. Podjęcie uchwały w sprawie udzielania absolutorium.
  3. Sprawozdania z działalności  Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku  oraz potrzeby na 2017
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 r.
  5. Sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 r.
  6. Kontrola działalności Gminnego Ośrodka Kultury i świetlic  (wspólnie z komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.
  7. Kontrola  działalności  Biblioteki Publicznej  Gminy Mały Płock oraz filii  (wspólnie z Komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.
  8. Kontrola w Urzędzie Gminy  w zakresie gospodarki  gruntami gminy za 2016 .

 

III kwartał

 

  1. Wydanie opinii do informacji z wykonania budżetu gminy  za I półrocze 2017 r.
  2. Informacja o przygotowaniu szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018
  3. Prawidłowości przeznaczenia i wykorzystania funduszu sołeckiego za 2016 r.
    i wnioski na 2017 r. – kontrola w Urzędzie Gminy Mały Płock
  4. Przygotowanie  szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 (kontrola wspólnie z Komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.

 

 

IV kwartał

 

 

  1. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2018 r.
  2. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2018 r.
  3. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu  Gminy Mały Płock  na 2018 r.

 

  1. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
  2. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie harmonogramu wydatków realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Mały Płock w 2018 r.
  3. Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
  4. Działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku  za 2016 r. i   I  półrocze 2017 - kontrola.
  5. Kontrola  w Urzędzie  Gminy  w Małym Płocku przeprowadzonych przetargów i umów zawartych w ich wyniku.

 

 1) Przeprowadzanie kontroli  doraźnych zleconych przez Radę Gminy  Mały Płock.






Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr  XXV140/17

Rady Gminy Mały Płock z dnia 14 lutego 2017 r.

w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji

Rady Gminy Mały Płock  na 2017 r.

 

PLAN PRACY KOMISJI Oświaty , Kultury Porządku Publicznego i Spraw Społecznych RADY Gminy Mały Płock na 2017 rok.

I kwartał

 

  1. Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji  Rady Gminy  Mały Płock  na 2017 rok.
  2. Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w gminie
    za 2016 r.
  3. Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock  za 2016 r.
  4. Przyjęcie sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock
  5. Projekt uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie gminy Mały Płock.

 

II kwartał

 

  1. Przyjęcie sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy MAŁY PŁOCK (GOK  oraz Biblioteka)
    za 2016 r.
  2. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2016 r.
  3. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium.
  4. Przyjęcie sprawozdania z działalności  Ośrodka Pomocy Społecznej oraz potrzeby na 2017 r..
  5. Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi
    oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego
    i o wolontariacie w 2016 r.
  6. Kontrola działalności  Gminnego  Ośrodka Kultury  i świetlic  ( wspólnie z Komisją Rewizyjną)
  7. Kontrola działalności  Biblioteki Publicznej  Gminy Mały Płock i  jej Filii ( wspólnie z Komisją Rewizyjną)

 

III kwartał

 

  1. Przyjęcie informacji z wykonania budżetu miasta za I półrocze 2016 r.
  2. Przygotowanie szkół  do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 r
  3. Informacja z realizacji funduszu sołeckiego za  2016 r.  i  2017 roku
  4. Kontrola przygotowania szkół do rozpoczęcia  roku szkolnego 2017 /2018 r. ( wspólnie z Komisją Rewizyjną

 

 

IV kwartał

 

  1. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2017 r.
  2. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2017 r.
  3. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mały Płock  na 2017 r.
  4. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
  5. Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

 

 


Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXV/140/17

Rady Gminy Mały Płock z dnia 14 lutego 2017r.

w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji 

Rady Gminy Mały Płock  na 2017r.



PLAN PRACY KOMISJI  Rolnictwa, budżetu i finansów na 2017 rok.

 

I kwartał

  1. Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji Rewizyjnej i pozostałych komisji stałych Rady Gminy
    na 2017 rok.
  2. Wydanie opinii do informacji dotyczącej realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
    w  Gminie Mały Płock  za 2016 r.
  3. Wydanie opinii do sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock  za 2016 r.
  4. Wydanie opinii do sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli
    na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
  5. Rozpatrzenie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie gminy Mały Płock.

 

II kwartał

 

  1. Wydanie opinii do sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy Mały Płock  (GOK  i Biblioteka) za 2016 r.
  2. Wydanie opinii do sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2016 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielania absolutorium.
  4. Wydanie opinii do sprawozdania z działalności  Ośrodka Pomocy Społecznej oraz realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych.
  5. Wydanie opinii do sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy  z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 r.

 

III kwartał

 

  1. Wydanie opinii do informacji z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2016 r.
  2. Informacja na temat przygotowania szkół  do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 .
  3. Kontrola stanu dróg gminnych.

 

 

 

IV kwartał

 

 

  1. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2018 r.
  2. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2018 r.
  3. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy  na 2018 r.
  4. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
  5. Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych miasta.
  6. Przyjęcie informacji Wójta Gminy ze sprzedaży mienia komunalnego za 2017 r.

Metryka strony

Udostępniający: Zofia Konopko

Wytwarzający/odpowiadający: Bartosz Dzielnicki

Data wytworzenia: 2017-02-17

Wprowadzający: Bartosz Dzielnicki

Data modyfikacji: 2017-02-17

Opublikował: Bartosz Dzielnicki

Data publikacji: 2017-02-17