Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze: Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku

OGŁOSZENIE O NABORZE

Wójt Gminy Mały Płock ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Ośrodek Pomocy Społecznej w Małym Płocku, ul. Krótka 15, 18-516 Mały Płock

 

  1. Określenie stanowiska: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku

                                         zatrudnienie od 1 września 2019 roku

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa , którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 roku poz. 1508 z późn. zm.).
  • co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
  • znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów dotyczących pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, procedur postępowania wobec dłużników alimentacyjnych dodatku mieszkaniowego i energetycznego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa rodzinnego i prawa dotyczącego ochrony danych osobowych.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office
    oraz biurowych programów komputerowych,
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,,
  • umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
  • znajomość procedur związanych pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym unijnych,
  • dyspozycyjność,
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, konsekwencja w działaniu, odporność na stres.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • kierowanie działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
  • organizowanie pracy w Ośrodku na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniające sprawne wykonywanie pracy, wydawanie regulaminów i zarządzeń wewnętrznych,
  • prowadzenie spraw kadrowych Ośrodka,
  • podejmowanie i podpisywanie decyzji administracyjnych, zgodnie z upoważnieniem wydanym przez Wójta,
  • nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu,
  • opracowywanie projektu budżetu Ośrodka oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania
  • nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych w zakresie funkcjonowania Ośrodka,
  • nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną i finansową w zakresie realizowanych przez Ośrodek zadań,
  • składanie Radzie Gminy rocznych sprawozdań z działalności Ośrodka oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy oraz Wójta Gminy dotyczących realizacji zadań i funkcjonowania Ośrodka,
  • współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych,
  • sprawowanie nadzoru i dbałość o majątek Ośrodka.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • wymiar czasu pracy – pełen etat,
  • miejsce pracy – siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku – I piętro,
  • praca jednozmianowa świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530,
  • wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca

2009 r.  sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936) oraz Zarządzeniem Nr 6/09 Wójta Gminy Mały Płock w sprawie ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

  • praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym,
  • praca z klientem,
  • praca w terenie oraz wyjazdy służbowe,
  • w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 ustawy w pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. maju 2019 r. )  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Małym Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż  6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
    i umiejętnościach,
  • oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (art. 13 ust 2b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu   lub 

      pocztą na adres Urzędu Gminy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.07.2019 r. do

      godz. 15.30 włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz

      adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na

      stanowisko urzędnicze: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku” 

      Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:

  • I etap konkursu – w dniu 09 lipca 2019 r. godz. 10.00 – weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów,
  • II etap konkursu – w dniu 16 lipca 2019 r. godz. 10.00 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane na równi z rezygnacją z udziału w konkursie.   

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie wyżej określonego terminu nie

      będą rozpatrywane.

Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane, zaś kopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. (Podpis lub poświadczenie powinno zawierać pełne imię i nazwisko kandydata).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy w Małym Płocku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną dołączone do protokołu naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie i  telefonicznie o terminie  i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mały Płock i Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku.

 

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Przekazanie dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu  z wyjątkiem danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się                          o zatrudnienie lub pracownika, a także nie może powodować wobec nich jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mały Płock z siedzibą w Małym Płocku ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl
  • Wójt Gminy Mały Płock wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych., z którym mogą państwo się kontaktować pod adresem:
  • Urząd Gminy w Małym Płocku ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock,
  • e-mail: iod@malyplock.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, ustawy o pracownikach samorządowych2 i ustawy o pomocy społecznej3 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. u. z 2019 r. poz. 1040);

2 Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn zm.);

3 Art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508);

4 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

5 Art. 9 ust. 1 lit. a RODO.

  • Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego administratora, oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie przez okres 5 lat od daty przekazania do archiwum zakładowego lub do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody i tylko w zakresie w jakim udzielono zgody. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, art. 122 ust 1 ustawy o pomocy społecznej i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału    w procedurze rekrutacji.
  • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub               w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.  

 

 

 

   Wójt Gminy Mały Płock

Mały Płock, dnia 19.06.2019 r.                                                    

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Beata Muniak

Data wytworzenia: 2019-06-19

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2019-06-19

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2019-06-19