Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadrowo-płacowych

Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Zespołu Obsługi placówek Oświatowych w Małym Płocku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektor d/s kadrowo –płacowych – 1 etat

1. Nazwa i adres jednostki: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 25, 18-616 Mały Płock.

2.Określenie stanowiska: inspektor d/s kadrowo –placowych.

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,

2) wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym, ekonomicznym,          

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ,

7) znajomość obsługi komputera( pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna)

8) znajomość przepisów prawa  ( ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o systemie oświaty, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) staż pracy na stanowiskach administracyjnych - 2 lata,

2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,

3)  umiejętność dobrej organizacji pracy,

4) wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność,

5) umiejętność pracy w zespole i zdolność analitycznego myślenia.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Kompletowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia nauczycieli i pracowników szkół Gminy Mały Płock, a w szczególności:

a) wymiaru, uposażenia, zaszeregowania i podwyżki płac pracowników,

b) urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich i wychowawczych,

c) zasiłków opiekuńczych, wychowawczych, porodowych, macierzyńskich ,

d) bieżące zapoznawanie się  z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

2) Sporządzanie list płac dla pracowników jednostek oświatowych działających na terenie Gminy Mały Płock.

3) Przygotowywanie przelewów związanych z wypłatami wynagrodzeń i innych należności wynikających ze stosunku pracy pracowników oświaty na konta osobiste tych pracowników.

4)Załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem ZUS pracowników i ich rodzin.

5) Sporządzenie zestawień list płac pracowników.

6) Prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń pracowników jednostek oświatowych.

7) Naliczanie i potrącanie przy sporządzeniu list płac:

a) składek na ubezpieczenia społeczne,

b) składek z tytułu ubezpieczenia zbiorowego,

c) zobowiązań wynikających z tytułu udzielonych pożyczek mieszkaniowych,

d) zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.

8) Rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli.

9) Naliczenie dodatkowe wynagrodzenia rocznego oraz obliczenie średnich wynagrodzeń nauczycieli zatrudnionych w obsługiwanych szkołach i obliczenie dodatku wyrównawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.

10) Naliczenie dla nauczycieli zasiłków na gospodarowanie.

11) Wydawanie na wniosek zainteresowanego zaświadczeń o wynagrodzeniu.

12) Naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, przysługujących pracownikom, wynikającym ze stosunku pracy.

13) Obsługa programu „Płatnik”, celem przygotowania dokumentów rozliczeniowych niezbędnych do sporządzenia deklaracji ZUS.

14) Sporządzenie danych analitycznych do sprawozdań związanych z działalnością szkół.

15) Dokonywanie rozliczeń z PFRON.

16) Załatwienie spraw merytorycznych związanych z przyznawaniem stypendiów i zasiłków szkolnych (przyjmowanie , analiza wniosków                         i przygotowywanie projektów decyzji stypendialnych)

17) Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych realizowanych projektów, współfinansowanych ze środków UE.

18) Opracowywanie projektów decyzji i innych aktów prawnych związanych z  zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy.

19) Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Głównego Księgowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku.

6. Warunki pracy na stanowisku:

1) wymiar czasu pracy – 1etat,

2) miejsce pracy -  Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku,

3) praca jednozmianowa  świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15. 30,

4) praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

5) w przypadki osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony ( 6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art.16 ust.2 i 3 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych :

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych   w Małym Płocku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej       i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

 

8. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

2) życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się  o zatrudnienie ,

4) kserokopie świadectw pracy,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach uprawnieniach i umiejętnościach,

7) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochrona danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182),

11) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o pracownikach samorządowych.

9. Termin i miejsce składania dokumentów :

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 33       w  Zespole  Obsługi Placówek Oświatowych lub pocztą na adres  Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2015 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata        z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze  d/s kadrowo –placowych.

Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny  , CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną dołączone do protokołu naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informację o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http:/bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mały Płock.

 

                                                                    Dyrektor

       Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych

                          w  Małym Płocku

                         Alina Duchnowska

Metryka strony

Udostępniający: Alina Duchnowska

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2015-05-08

Data modyfikacji: 2015-05-08

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2015-05-08