Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego w Gminnym Ośrodku Kultury

O G Ł O S Z E N I E

Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku

z dnia 17 grudnia 2012 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w  Gminnym Ośrodku Kultury w Małym Płocku.

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Kultury w Małym Płocku, 18 – 516 Mały Płock ul. Ks. Tadeusza Ciborowskiego 38.

I.  Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku, ul. Ks. T. Ciborowskiego, 18-516 Mały Płock.

II.  Określenie stanowiska urzędniczego:

Główny księgowy – ¼ etatu.

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe.

1.  Wymagania niezbędne w związku ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące niezbędne wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi

     gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu

     terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.

4) spełnia jeden z poniższych warunków:

     a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia

          zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia

         podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,

     b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co

          najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,

     c)  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

     d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg

          rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego

          prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.  

2.  Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)  posiada znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu

      terytorialnego,

2)  posiada znajomość zasad ochrony danych osobowych,

3)  posiada znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej

      oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów

      publicznych,

4)  posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej

      i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,

5)  posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej,

6)  posiada ogólną znajomość przepisów: m. in.  z zakresu kodeksu postępowania

      administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień

      publicznych, o podatku od towarów i usług, o podatku dochodowym od osób fizycznych, 

      podatku dochodowym od osób prawnych, o samorządzie gminnym, o odpowiedzialności

      za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozliczeń ZUS, instrukcji kancelaryjnej,

      posiada umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz,

      zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

7)  posiada znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu

      MS Office (Word i Excel), a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo –

      księgowego oraz systemu bankowości elektronicznej. 

8)  posiada predyspozycje do pracy ma stanowisku głównego księgowego,

9)  posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w

      zespole, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

IV.  Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

Głównemu księgowemu zostaną powierzone obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1)  prowadzenia rachunkowości jednostki,

2)  wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,

3)  dokonywania wstępnej kontroli:

      a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

      b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i

           finansowych.

Do obowiązków głównego księgowego należeć będzie w szczególności:

1)  w zakresie księgowości budżetowej:

      - prawidłowe i bieżące przygotowanie dowodów księgowych,

      - bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

      - prowadzenie analityki do kont syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,

      - terminowe podliczanie zapisów w urządzeniach księgowych i ich uzgadnianie,

      - przygotowywanie rachunków do wypłaty,

      - kontrola formalno-rachunkowa dowodów do wypłaty,

      - sprawdzenie i rozliczanie dowodów księgowych (kontrola wyciągów bankowych,

        kontrola raportów księgowych, dekretowanie dowodów księgowych),

      - dokonywanie przelewów.

2)  w zakresie sprawozdawczości:

      - sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac,

      - sporządzanie deklaracji podatkowych.

3)  w zakresie ubezpieczeń społecznych:

      - naliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczania społeczne i zdrowotne pracowników

         i świadczeniobiorców,

     - naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń

        wynikających z ubezpieczenia społecznego,

     - sporządzanie deklaracji i informacji.

4)  w zakresie wynagrodzeń pracowników:

      - naliczanie i odprowadzanie potrąceń z list płac, w tym: ZUS, PZU, podatek dochodowy i

         inne,

      - prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,

      - roczne rozliczanie pracowników z podatku dochodowego.

5)  opracowanie planu finansowego oraz sprawozdań z działalności GOK.      

V.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 

1)  Praca jednozmianowa w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.

2)  Kandydat zostanie zatrudniony od dnia 1 lutego 2013 r. na podstawie umowy o pracę w

      niepełnym wymiarze czasu pracy tj. ¼ etatu  z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na

      czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania

      stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

3)  W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym

      osobę taką kieruje się do odbycia służby przygotowawczej na okres 3 miesięcy. Służba

      kończy się egzaminem. Pozytywny wyniki egzaminu kończącego służbę przygotowawczą

      jest warunkiem dalszego zatrudnienia.

4)  Wynagrodzenie wypłacane będzie z dołu w okresach miesięcznych w dniu 28 – go

      każdego miesiąca, a jeśli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca

      się w dniu poprzednim.     

VI.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu

       poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Kultury w Małym Płocku w miesiącu listopadzie 2012 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

VII.  Wymagane dokumenty:   

1.  list motywacyjny

2.  życiorys (CV),

3.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4.  kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych

     świadectw pracy,

5.  oświadczenie o niekaralności,

6.  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw

      publicznych,

7.  oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na

      określonym stanowisku,

8.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji    

     zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. na przetwarzanie danych osobowych (Dz. U. z  

     2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. na przetwarzanie danych osobowych (Dz. U. z  2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r.,  Nr 223, poz. 1458).   

VIII.  Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie GOK w Małym Płocku lub pocztą na adres Gminnego Ośrodka Kultury z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „głównego księgowego” do dnia 18 stycznia 2013 r.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Kultury po terminie nie będą rozpatrywane.

Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.

IX.  Informacje dodatkowe:

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Gminny Ośrodku Kultury w Małym Płocku na stanowisku wskazanym w niniejszym ogłoszeniu zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dodatkowych informacji dotyczących konkursu udziela Dyrektor GOK w Małym Płocku – Pani Janina Czarnikowska pod numerem telefonu (86) 279 – 13 – 75. 

Metryka strony

Udostępniający: Beata Muniak

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-12-21

Data modyfikacji: 2012-12-21

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-12-21