Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy Mały Płock

OGŁOSZENIE O NABORZE

Wójt Gminy Mały Płock ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminie Mały Płock

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15,  18-516 Mały Płock

 

  1. Określenie stanowiska: podinspektor

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • co najmniej 2 letni staż pracy,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, KPA i przepisów dotyczących funduszy europejskich.
  • znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office
    oraz biurowych programów komputerowych,
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  • znajomość procedur związanych pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym unijnych,
  • biegła obsługa komputera i internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz Generatorze Wniosków Płatniczych,
  • dyspozycyjność,
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, konsekwencja w działaniu, odporność na stres,
  • preferowane wykształcenie wyższe
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • bieżące monitorowanie zewnętrznych źródeł dofinansowań z funduszy europejskich,
  • przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, ich realizacja i monitorowanie,
  • współpraca z pracownikami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizacji, rozliczania i sprawozdawczości przedsięwzięć, które uzyskały dofinansowanie zewnętrzne,
  • utrzymywanie bieżących kontaktów w właściwymi instytucjami w zakresie realizacji projektów,
  • rozliczane wykorzystanych środków finansowych, w tym składanie wniosków o płatność,
  • współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie kontroli realizowanych projektów, w tym udzielanie wyjaśnień oraz przygotowywanie odpowiedzi na ustalenia pokontrolne,
  • organizowanie sprawozdań, informacji i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
  • przygotowywanie informacji dla Rady Gminy w zakresie realizowanych projektów,
  • archiwizacja dokumentów prowadzonych projektów zgodnie z obowiązującymi
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • wymiar czasu pracy – pełen etat,
  • miejsce pracy – Urząd Gminy Mały Płock – I piętro, budynek bez windy
  • praca jednozmianowa świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530,
  • wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) i Zarządzenia Nr 3/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia

12 grudnia 2021 roku w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku.

  • w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 ustawy w pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. styczeń 2022 r. )  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż  6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
    i umiejętnościach,
  • oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (art. 13 ust 2b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu   lub 

      pocztą na adres Urzędu Gminy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2022 r. do

      godz. 15.30 włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz

      adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na

      stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy

      Mały Płock” .

      Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:

  • I etap konkursu – w dniu 24 lutego 2022 r. godz. 10.00 – weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów,
  • II etap konkursu – w dniu 03 marca 2022 r. godz. 10.00 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane na równi z rezygnacją z udziału w konkursie.   

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie wyżej określonego terminu nie

      będą rozpatrywane.

Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane, zaś kopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. (Podpis lub poświadczenie powinno zawierać pełne imię i nazwisko kandydata).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy w Małym Płocku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną dołączone do protokołu naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie i  telefonicznie o terminie  i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mały Płock.

 

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Przekazanie dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi                     w niniejszym ogłoszeniu lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku jest możliwy pod adresem:
  • Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock,
  • email: iod@malyplock.pl.

Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

  • Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2, 3,4.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda5 na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 

1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), dalej KP;

2 Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.);

3 Art. 221  § 1 pkt. 4-6 KP w związku z Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

4 Art. 9 ust. 2 lit. b RODO;

5 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnej kategorii Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego Administratora, podmioty świadczące usługi poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu rekrutacji lub do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody i tylko                      w zakresie w jakim udzielono zgody. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem w przypadkach określonych                w przepisach RODO. 
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
  • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn.  żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.  

 

Wójt Gminy Mały Płock

Mały Płock, dnia 31.01.2022 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Beata Muniak

Data wytworzenia: 2022-01-31

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2022-01-31

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2022-01-31