Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy Mały Płock
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Mały Płock ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminie Mały Płock
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
- Określenie stanowiska: podinspektor
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- co najmniej 2 letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, KPA i przepisów dotyczących funduszy europejskich.
- znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office
oraz biurowych programów komputerowych,
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- znajomość procedur związanych pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym unijnych,
- biegła obsługa komputera i internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz Generatorze Wniosków Płatniczych,
- dyspozycyjność,
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, konsekwencja w działaniu, odporność na stres,
- preferowane wykształcenie wyższe
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżące monitorowanie zewnętrznych źródeł dofinansowań z funduszy europejskich,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, ich realizacja i monitorowanie,
- współpraca z pracownikami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizacji, rozliczania i sprawozdawczości przedsięwzięć, które uzyskały dofinansowanie zewnętrzne,
- utrzymywanie bieżących kontaktów w właściwymi instytucjami w zakresie realizacji projektów,
- rozliczane wykorzystanych środków finansowych, w tym składanie wniosków o płatność,
- współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie kontroli realizowanych projektów, w tym udzielanie wyjaśnień oraz przygotowywanie odpowiedzi na ustalenia pokontrolne,
- organizowanie sprawozdań, informacji i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
- przygotowywanie informacji dla Rady Gminy w zakresie realizowanych projektów,
- archiwizacja dokumentów prowadzonych projektów zgodnie z obowiązującymi
- Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- miejsce pracy – Urząd Gminy Mały Płock – I piętro, budynek bez windy
- praca jednozmianowa świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530,
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) i Zarządzenia Nr 3/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia
12 grudnia 2021 roku w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku.
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 ustawy w pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. styczeń 2022 r. ) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach, - oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (art. 13 ust 2b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub
pocztą na adres Urzędu Gminy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2022 r. do
godz. 15.30 włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz
adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na
stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy
Mały Płock” .
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
- I etap konkursu – w dniu 24 lutego 2022 r. godz. 10.00 – weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów,
- II etap konkursu – w dniu 03 marca 2022 r. godz. 10.00 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane na równi z rezygnacją z udziału w konkursie.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie wyżej określonego terminu nie
będą rozpatrywane.
Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane, zaś kopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. (Podpis lub poświadczenie powinno zawierać pełne imię i nazwisko kandydata).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy w Małym Płocku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną dołączone do protokołu naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie i telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mały Płock.
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Przekazanie dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku jest możliwy pod adresem:
- Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock,
- email: iod@malyplock.pl.
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2, 3,4.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda5 na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), dalej KP;
2 Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.);
3 Art. 221 § 1 pkt. 4-6 KP w związku z Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
4 Art. 9 ust. 2 lit. b RODO;
5 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnej kategorii Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego Administratora, podmioty świadczące usługi poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu rekrutacji lub do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody i tylko w zakresie w jakim udzielono zgody. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Wójt Gminy Mały Płock
Mały Płock, dnia 31.01.2022 r.
Metryka strony