Ogłoszenie o zamówieniu - zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock, zlokalizowanego w: Kątach w ramach Projektu „Wesołe Przedszkole”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
OGPŚ 341.4.2013r. Nazwa zadania: Zamówienie obejmuje w ramach dostawy:
zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock, zlokalizowanego w: Kątach w ramach Projektu „Wesołe Przedszkole”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Wójt Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86) 2791312
Faks: (86) 2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmalyplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje w ramach dostawy: zakup posiłków dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego w Gminie Mały Płock w miejscowości Kąty ( 9 dzieci). W 2013 r. 9 posiłków x 20 dni x 2 m-ce, w 2014 r. 9 posiłków x 20 dni x 10 m-cy, w 2015 r. 9 posiłków x 20 dni x 6 m-cy. W łącznej liczbie 3240 zestawów. Dzienny zestaw dla jednego dziecka powinien składać się z trzech artykułów, tj.:
- Soczek w kartoniku lub napój lub woda smakowa,
- Serek homogenizowany lub jogurt,
- Herbatniki lub ciastka, lub baton/wafelek lub bułeczka/rogalik
Posiłki mają być dostarczane w okresie od 04.11.2013 r. do 30.06. 2015 r. w dni nauki szkolnej. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w opakowania jednorazowe . Ilość zamawianych produktów może ulegać zmianie w zależności od obecności dzieci na zajęciach .O zmianie ilości posiłków Wykonawca będzie informowany telefonicznie lub na piśmie przez osobę reprezentującą zamawiającego.
Punkt przedszkolny funkcjonuje przez 5 dni w tygodniu w dni nauki szkolnej. Posiłki powinny być dostarczane do godziny 9:30.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV 55.52.00.00-1
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
1.zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 4.11.2013r do 30.06.2015r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp. dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie
potencjału technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie
sytuacji ekonomicznej
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
| cena | 100% |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 7.10.2013r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 7.10.2013r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 195787-2013 Data zamieszczenia 25.09.2013r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony