Ogłoszenie o zamówieniu - zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock, zlokalizowanego w: Kątach w ramach Projektu „Wesołe Przedszkole”

 

 

  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA  

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:

OGPŚ 341.4.2013r. Nazwa zadania:  Zamówienie obejmuje w ramach dostawy:

 zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania  Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock, zlokalizowanego w: Kątach w ramach Projektu „Wesołe Przedszkole”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock    zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego               Wójt Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego                J. Kochanowskiego  15

Kod Miejscowość                        18-516 Mały Płock

Telefon:                                       (86) 2791312

Faks:                                           (86) 2791250

adres strony internetowej            www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej         ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:                7.30 – 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.  Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamówienie obejmuje w ramach dostawy:   zakup posiłków dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego w Gminie Mały Płock w miejscowości Kąty (  9 dzieci). W 2013 r. 9 posiłków  x 20 dni x 2 m-ce, w 2014 r. 9 posiłków x 20 dni x 10 m-cy, w 2015 r. 9 posiłków x 20 dni x 6 m-cy. W łącznej liczbie 3240 zestawów. Dzienny zestaw dla jednego dziecka powinien składać się z trzech artykułów, tj.:

  1. Soczek w kartoniku lub napój lub woda smakowa,
  2. Serek homogenizowany lub jogurt,
  3. Herbatniki lub ciastka, lub baton/wafelek lub bułeczka/rogalik

 

Posiłki mają być dostarczane w okresie od 04.11.2013 r. do 30.06. 2015 r.  w dni nauki szkolnej. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w opakowania jednorazowe . Ilość zamawianych produktów może ulegać zmianie w zależności od obecności dzieci na zajęciach .O zmianie ilości posiłków Wykonawca będzie informowany telefonicznie lub na piśmie przez osobę reprezentującą zamawiającego.

Punkt przedszkolny funkcjonuje przez 5 dni w tygodniu w dni nauki szkolnej. Posiłki powinny być dostarczane do godziny 9:30. 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV 55.52.00.00-1   

2.Zamawiający    dopuszcza możliwość składania ofert  częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

1.zamawiający nie  dopuszcza możliwości złożenia oferty   wariantowej

VI. Termin wykonania zamówienia:

     Od 4.11.2013r do 30.06.2015r.   

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp. dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

     3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           potencjału technicznego oraz osób

 4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           sytuacji ekonomicznej

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

 

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 7.10.2013r. do godz. 9.00  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 7.10.2013r.  o godz. 9.10  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 195787-2013    Data zamieszczenia 25.09.2013r.

 

 

 

 Wójt Gminy

 

Józef Dymerski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Data wytworzenia: 2013-09-25

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2013-09-25

Data modyfikacji: 2013-09-25

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2013-09-25