Ogłoszenie o zamówieniu - prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego

  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:

OGPŚ 341.3.2013r. Nazwa zadania:  Zamówienie obejmuje w ramach usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie wychowania przedszkolnego w Chludniach   w ramach projektu ,,Wesołe Przedszkole na podstawie Umowy zlecenia .

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock    zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego        Wójt Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego         J. Kochanowskiego  15

Kod Miejscowość               18-516 Mały Płock

Telefon:                             (86) 2791312

Faks:                                 (86) 2791250

adres strony internetowej    www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej       ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:         7.30 – 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.  Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamówienie obejmuje w ramach usługi:  prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie wychowania przedszkolnego w Chludniach   w ramach projektu ,,Wesołe Przedszkole na podstawie Umowy zlecenia.     

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV 80000000-4,80100000-5,80110000-8   

2.Zamawiający nie  dopuszcza możliwości składania ofert  częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

1.zamawiający nie  dopuszcza możliwości złożenia oferty   wariantowej

VI. Termin wykonania zamówienia:

     Od 1.09.2013r do 30.06.2015r.   

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp. dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

     2)       posiadania wiedzy i doświadczenia,

     3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

          Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           potencjału technicznego oraz osób

 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

          Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           sytuacji ekonomicznej

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

 

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 30.08.2013r. do godz. 9.00  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 30.08.2013r.  o godz. 9.10  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 165887-2013    Data zamieszczenia 21.08.2013r.

Wójt Gminy

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2013-08-26

Data modyfikacji: 2013-08-26

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2013-08-26