Ogłoszenie o zamówieniu - Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stare Rakowo

 Mały Płock, dnia 3.04.2013r.

 

 

 

                              OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:

OGPŚ 341.1.2013r. Nazwa zadania: Remont  Świetlicy Wiejskiej w  miejscowości  Stare Rakowo . Działając na podstawie art. 40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku   Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z p zm .)   Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  I.  Nazwa   i adres zamawiającego:

        Wójt Gminy Mały Płock

        ul. J. Kochanowskiego 15 ,  18-516   Mały Płock

        tel:  (86)2791312,   faks: (86)2791250

        www.malyplock.pl

        ugmalyplock@4lomza.pl

                                               7.30 -15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl

 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego  Urząd Gminy w Małym Płocku, pok. nr 2).     

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w  miejscowości Stare Rakowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  dokumentacja techniczna załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 45321000-3,45110000-1,45111300-1,

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 VI. Termin wykonania zamówienia:

           15 sierpień  2013r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają niezbędną  wiedzę i doświadczenie,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 - Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena

100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:15.04.2013r.  do godz. 9.00

   w siedzibie zamawiającego  :   Urząd Gminy w Małym Płocku

    ul. J. Kochanowskiego 15  ,18-516 Mały Płock  pokój  nr 2  

XI . Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 15.04.2013r.  o godz. 9.10

   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku 

 ul.  J. Kochanowskiego 15, 18-516  Mały Płock  sala konferencyjna

 XII . Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni , bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII . Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie przewiduje  się stosowania tego typu

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej  

XVI . Przewidywane zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:   128872-2013 Data zamieszczenia  03.04. 2013 r.

 

Kierownik Zamawiającego

 

     Wójt  Gminy

   Józef   Dymerski

 

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2013-04-03

Data modyfikacji: 2013-04-03

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2013-04-03