Ogłoszenie o zamówieniu - Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stare Rakowo
Mały Płock, dnia 3.04.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
OGPŚ 341.1.2013r. Nazwa zadania: Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stare Rakowo . Działając na podstawie art. 40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z p zm .) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock
tel: (86)2791312, faks: (86)2791250
www.malyplock.pl
ugmalyplock@4lomza.pl
7.30 -15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku, pok. nr 2).
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Rakowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45321000-3,45110000-1,45111300-1,
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
15 sierpień 2013r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1. | Cena | 100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:15.04.2013r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15 ,18-516 Mały Płock pokój nr 2
XI . Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 15.04.2013r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock sala konferencyjna
XII . Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni , bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII . Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje się stosowania tego typu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej
XVI . Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 128872-2013 Data zamieszczenia 03.04. 2013 r.
Kierownik Zamawiającego
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony