Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa oleju opałowego
OGPŚ 341.5.2013r
Mały Płock 25.09.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy 341.5.2013r. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych w budynkach szkolnych ,Urzędu Gminy, Dworku, Gminnego Ośrodka Zdrowia w Małym Płocku, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku w sezonie grzewczym 2013/2014r.
Działając na podstawie Prawa zamówień publicznych (t.j. 1.Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych - (tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 8 czerwca 2010r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Prawo zamówień publicznych opublikowany w Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759, Nr 161, poz.1078, Nr 182, poz.1228, z 2011r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz.143, Nr Nr 87, poz. 484) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
www.malyplock.pl
E-mail.ugmplock@4lomza.pl
od 7.30- 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej
poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.malyplock.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w
siedzibie zamawiającego, pokój nr 2.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 186000 litrów do kotłowni
gminnych w budynkach szkolnych.
Dane fizykochemiczne oleju opałowego:
1) gęstość w temperaturze 15,0 C-nie wyższa niż 860kg/m3,
2) wartość opałowa-nie niższa niż 42,6MJ/kg,
3) temperatura zapłonu-nie niższa niż56.0C,
4) lepkość kinetyczna wtemp.20,0C-nie wyższa niż6,00mm/s,
5) skład frakcyjny;
a) do250<0Cdestylujeniewięcejniż65%(V/V),
b) do350,)C destyluje niemniej niż 85%(V/V).
6) temp. płynięcia - nie wyższa niż-20,0C,
7) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - nie więcej niż 0,3%(m/m),
8) zawartość siarki-nie więcej niż 0,20%(m/m),
9) zawartość wody-nie mniej niż 200mg/kg,
10) całkowita zawartość zanieczyszczeń-nie więcej niż 24 mg/kg,
11) pozostałość po spaleniu- nie więcej niż 0,01%(m/m,
12) barwa-czerwona.
Dostawy wykonywane będą w dniach roboczych(bez sobót)w godzinach 7.30-15.30 w ciągu 48 godzin od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego szacunkowo raz na miesiąc do każdego obiektu Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego w Małym Płocku ,Gimnazjum im, J. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku-110.000litrów,Szkoła Podstawowa w Chludniach 25.000litrów,Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich 15.000 litrów, Ośrodek Zdrowia w Małym Płocku 7500 litrów, Urząd Gminy w Małym Płocku 13000 l ,Dworek w Małym Płocku 3500 l, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku 12000 l.
Wspólny Słownik Zamówień: kod (CPV) 09.13.51.00-5
Główny przedmiot : dostawa oleju opałowego
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 25.10.2013r. do 10.04.2014r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie
spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia”
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:
25000,00 PLN
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia : 8.10.2013r. godz. 9.00
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Oferty zostaną otwarte dnia 8.10.2013r. godz. 9.10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock, 18-516 Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 sala konferencyjna.
XII. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się stosowania tego trybu.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej .
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 196289 -2013 z dnia 25.09.2013r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony