Ogłoszenie o zamówieniu - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mały Płock
Mały Płock , dnia 20.05.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.2.2013r.: Nazwa zadania: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mały Płock”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Mały Płock
Adres zamawiającego ul. j. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86)2791312
Faks: (86)2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mały Płock, obszar gminy przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Dane dotyczące Gminy Mały Płock ,istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar Gminy Mały Płock wynosi 140,00 km2 w , w skład Gminy Mały Płock wchodzi 26 miejscowości:1) Budy Kozłówka ,2)Budy Żelazne, 3)Chludnie, 4)Cwaliny Małe, 5)Cwaliny Duże,6) Józefowo, 7) Kąty,8) Kołaki Strumienie, 9) Kołaki Wietrzychowo, 10)Krukówka,11) Korzeniste, 12) Mały Płock,13 Mściwuje,14 Nowe Rakowo, 15)Popki, 16)Śmiarowo,17)Rogienice Wielkie,18) Rogienice Piaseczne, 19)Rogienice Wypychy,20 Rudka Skroda, 21)Ruda Skroda, 22 Stare Rakowo, 23)Waśki,24 Włodki,25 Wygrane, 26)Zalesie.
Gminę Mały Płock zamieszkuje 5121 osób stan na dzień 17.05.2013r.) W zabudowie jednorodzinnej. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych 1000szt.Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec na wskutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV
90500000-2 usługi związane z odpadami
90512000-9 usługi transportu odpadów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 1.07.2013r do 31.12.2014r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w tym wielkość odebranych odpadów komunalnych w Mg) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Cena | Waga |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 3.06. 2013r. do godz. 9.00 składania ofert
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego ul. J. Kochanowskiego 15
Kod miejscowość 18-516 Mały Płock
Pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 3.06.2013r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego ul. J. Kochanowskiego 15
Kod miejscowość 18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa – nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
informacje o dynamicznym systemie zakupów – nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej – nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 85235 Data zamieszczenia 22.05.2013r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony