Ogłoszenie o zamówieniu - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mały Płock

Mały Płock , dnia   20.05.2013r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.2.2013r.:   Nazwa zadania:  ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mały Płock”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego           Gmina Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. j. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość                     18-516 Mały Płock

Telefon:                                     (86)2791312

Faks:                                          (86)2791250

adres strony internetowej       www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej    ugmplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:            7.30 – 15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mały Płock, obszar gminy przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Dane dotyczące Gminy Mały Płock ,istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar Gminy Mały Płock wynosi  140,00 km2 w , w skład Gminy Mały Płock wchodzi 26 miejscowości:1) Budy Kozłówka ,2)Budy Żelazne, 3)Chludnie, 4)Cwaliny Małe, 5)Cwaliny Duże,6) Józefowo, 7) Kąty,8) Kołaki Strumienie, 9) Kołaki Wietrzychowo, 10)Krukówka,11) Korzeniste, 12) Mały Płock,13 Mściwuje,14  Nowe Rakowo, 15)Popki,       16)Śmiarowo,17)Rogienice Wielkie,18) Rogienice Piaseczne, 19)Rogienice Wypychy,20 Rudka Skroda, 21)Ruda Skroda, 22 Stare Rakowo, 23)Waśki,24 Włodki,25 Wygrane,      26)Zalesie.  

Gminę Mały Płock zamieszkuje 5121 osób  stan na dzień 17.05.2013r.)   W zabudowie jednorodzinnej.   Szacunkowa liczba gospodarstw domowych 1000szt.Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą  ulec na wskutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV

  90500000-2    usługi  związane  z  odpadami

  90512000-9     usługi  transportu   odpadów

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

      od 1.07.2013r do 31.12.2014r.   

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 

2) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy  i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w tym wielkość odebranych odpadów komunalnych w Mg) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  

     wykonania zamówienia,  

2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający   wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Cena

Waga

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 3.06. 2013r. do godz. 9.00 składania ofert

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego           Urząd Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. J. Kochanowskiego 15

Kod miejscowość                     18-516 Mały Płock

 Pokój                                     nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 3.06.2013r.  o godz. 9.10   

w siedzibie zamawiającego

 Nazwa zamawiającego          Urząd Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. J. Kochanowskiego 15

Kod miejscowość                     18-516 Mały Płock

                                                Sala konferencyjna                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

umowa ramowa – nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

informacje o dynamicznym systemie zakupów – nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej – nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 85235 Data zamieszczenia 22.05.2013r.

     Wójt Gminy

    Józef  Dymerski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2013-05-23

Data modyfikacji: 2013-05-23

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2013-05-23