Ogłoszenie o zamówieniu - usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
OGPŚ 341.6.2013r. Nazwa zadania: Zamówienie obejmuje w ramach usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie wychowania przedszkolnego w Chludniach w ramach projektu ,,Wesołe Przedszkole na podstawie Umowy zlecenia .
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Wójt Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86) 2791312
Faks: (86) 2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmalyplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje w ramach usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie wychowania przedszkolnego w Chludniach w ramach projektu ,,Wesołe Przedszkole na podstawie Umowy zlecenia.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV 80000000-4,80100000-5,80110000-8
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
1.zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 1.09.2013r do 30.06.2015r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp. dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie
potencjału technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie
sytuacji ekonomicznej
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
| cena | 100% |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 24.10.2013r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 24.10.2013r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 212991-2013 Data zamieszczenia 14.10.2013r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony