Zamówienie Nr 9054-2012 z dnia 2012-01-11 - Ogłoszenie o zamówieniu
Tytuł | Ogłoszenie o zamówieniu |
---|---|
Numer | 9054-2012 |
Data wydania | 2012-01-11 |
Mały Płock, 11.01.2012r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich miejsc siedzących 39+17 stojących wyposażonych w specjalną rampę „
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień t. j. Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego
18-516 Mały Płock
E-mail: ugmalyplock@ 4lomza. pl
Godziny urzędowania 7.30-15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać osobiście bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock , pokój nr 2. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich miejsc siedzących 39+17 stojących wyposażonych w specjalną rampę„ wyposażonego według parametrów, zamieszczonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość dostawy jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 34.12.10.00-1
Główny przedmiot: autobusy i autokary
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 26.06.2012r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,, spełnia/ nie spełnia”
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium najniższa cena
Waga 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
do dnia 23.01.2012r. do godz. 9.00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
sala konferencyjna
dnia 23.01.2012r. o godz. 9.10
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zamiaru zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
XVII. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 9054-2012 dnia11.01.2012r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony