Ogłoszenie o zamówieniu - rozbudowa sieci wodociągowej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy OGPŚ 341.4.2012r. Nazwa zadania:

Rozbudowa sieci wodociągowej we wsiach: I etap Kąty w terminie 30.11.2012r., II etap Nowe Rakowo , Stare Rakowo , Korzeniste , Popki , Włodki terminie 30.11.2013r.

Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z2007r.Nr 223,poz.1655, z 2008r. Nr 171,poz.1058) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Strona www.malyplock.pl

ugmplock@4lomza.pl

7.30 -15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

strona www.malyplock.pl

IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

sieć wodociągowa PVC PN 10 ; Sieć wodociągowa 110mm L = 17493,41 mb,

przyłącza PE o śr. zew 63 mm L= 705,7 mb, przyłącza PE o śr. zew.40 mm L= 3217,0 mb , ilość przyłączy - 59 szt., Hydranty - 49 szt. Przejścia wodociągu i przyłączy pod asfaltowymi i jezdniami dróg należy wykonać przeciskiem w rurze osłonowej za pomocą przecisku sterowanego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

CPV 45.23.13.00-8

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: I etap do dnia 30.11.2012r.

II etap do dnia 30.11.2013r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

w okresie ostatnich 5 lat , jeżeli okres prowadzenia działalności- w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

powinien dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia określone w przepisach odrębnych.

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie,, spełnia/nie spełnia”, t. j. w zależności od doświadczenia zawodowego, posiadanego sprzętu, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium .

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości :30 000,00PLN

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Nazwa kryterium ----Waga

Cena ---- 100 %

X. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

pokój nr 2

do dnia 1.08.2012r. do godz. 9.00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

sala konferencyjna

dnia 1.08.2012r godz.9.10

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni , tj. od dnia terminu

składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z

adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje

dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie przewiduje się stosowania tego trybu

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie

prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień publicznych.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 258078-2012 z dnia 18.07.2012

 

 

Wójt Gminy

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-07-19

Data modyfikacji: 2012-07-19

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-07-19