Ogłoszenie o zamówieniu - rozbudowa sieci wodociągowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy OGPŚ 341.4.2012r. Nazwa zadania:
Rozbudowa sieci wodociągowej we wsiach: I etap Kąty w terminie 30.11.2012r., II etap Nowe Rakowo , Stare Rakowo , Korzeniste , Popki , Włodki terminie 30.11.2013r.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z2007r.Nr 223,poz.1655, z 2008r. Nr 171,poz.1058) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Strona www.malyplock.pl
7.30 -15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
strona www.malyplock.pl
IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
sieć wodociągowa PVC PN 10 ; Sieć wodociągowa 110mm L = 17493,41 mb,
przyłącza PE o śr. zew 63 mm L= 705,7 mb, przyłącza PE o śr. zew.40 mm L= 3217,0 mb , ilość przyłączy - 59 szt., Hydranty - 49 szt. Przejścia wodociągu i przyłączy pod asfaltowymi i jezdniami dróg należy wykonać przeciskiem w rurze osłonowej za pomocą przecisku sterowanego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
CPV 45.23.13.00-8
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: I etap do dnia 30.11.2012r.
II etap do dnia 30.11.2013r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
– w okresie ostatnich 5 lat , jeżeli okres prowadzenia działalności- w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
–powinien dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia określone w przepisach odrębnych.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie,, spełnia/nie spełnia”, t. j. w zależności od doświadczenia zawodowego, posiadanego sprzętu, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości :30 000,00PLN
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nazwa kryterium ----Waga
Cena ---- 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
do dnia 1.08.2012r. do godz. 9.00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
sala konferencyjna
dnia 1.08.2012r godz.9.10
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni , tj. od dnia terminu
składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje się stosowania tego trybu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień publicznych.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 258078-2012 z dnia 18.07.2012
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony