Ogłoszenie o zamówieniu - kredyt

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OGPŚ 341.9.2012r. Nazwa zadania: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock    zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego        Wójt Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego         J. Kochanowskiego  15

Kod Miejscowość               18-516 Mały Płock

Telefon:                             (86) 2791312

Faks:                                 (86) 2791250

adres strony internetowej    www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej       ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:         7.30 – 15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:  www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  Udzielenie kredytu w wysokości 800.000,00 złotych, którego oprocentowanie ustalone jest w oparciu o stawkę WIBOR 1 – miesięczny, stanowiącej średnią z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV  66.11.30.00-5

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

     21.12.2012r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

     2)       posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej …… robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców

  3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

          Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           potencjału technicznego oraz osób

 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

          Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie  

           sytuacji ekonomicznej

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

 

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 10.12.2012r. do godz. 9.00  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 10.12.2012r., o godz. 9.10  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty .

 www.malyplock.pl

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 471026-2012 Data zamieszczenia 26.12.2012r.

Józef Dymerski

Wójt Gminy

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-11-28

Data modyfikacji: 2012-11-28

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-11-28