Ogłoszenie o zamówieniu - zakup posiłków wraz z dostawą

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:

OGPŚ 341.6.2012r. Nazwa zadania: Wybór wykonawcy dostawy: zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Mały Płock, zlokalizowanych w   Małym Płocku, Rogienicach Wielkich, Chludniach i Kątach w ramach Projektu ,,Wesołe Przedszkole”

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock   zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego  Wójt Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego    J. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość           18-516 Mały Płock

Telefon:                         (86) 2791312

Faks:                            (86) 2791250

adres strony internetowej         www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej       ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:    7.30 – 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamówienie obejmuje w ramach dostawy: Zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Mały Płock w ramach projektu „Wesołe Przedszkole „

1.    Zamówienie zostało podzielone na 4 części :

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV 55.52.00.00-1, 

2.Zamawiający   dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowych

   Dopuszcza się złożenie oferty na jedną lub więcej części zamówienia

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

1.zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty   wariantowej

VI. Termin wykonania zamówienia:

    Od 1.09.2012r do 30.06.2015r.  

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp. dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

     2)  posiadania wiedzy i doświadczenia,

     3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

      4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

          2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 
Lp.

Nazwa kryterium

Waga
 
cena
100%
 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 14.09.2012r. do godz. 9.00  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 14.09.2012r. o godz. 9.10  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 332614-2012   Data zamieszczenia 05.09.2012 r.

_________

Wójt Gminy

 

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-09-05

Data modyfikacji: 2012-09-05

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-09-05