Zamówienie Nr OGPŚ 341.2.2012 r. z dnia 2012-01-30 - Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże

Tytuł Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże
Numer OGPŚ 341.2.2012 r.
Data wydania 2012-01-30

OGPŚ 341.2.2012 r. 

Mały Płock, 30.01.2012r.                             
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: OGPŚ 341.2.2012 r.
Nazwa zadania: Remont  Świetlicy Wiejskiej w  miejscowości Cwaliny Duże.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku   Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z p zm .)   Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
I.  Nazwa   i adres zamawiającego: Wójt Gminy Mały Płock
    ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, tel: (86)2791312, faks: (86)2791250, www.malyplock.pl, ugmalyplock@4lomza.pl, 7.30 -15.30
II.    Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.I
II. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Małym Płocku, pok. nr 2 ). Na wniosek 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w  miejscowości Cwaliny Duże. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  dokumentacja techniczna załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45321000-3,45110000-1,45111300-1,
V.    Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:             30  lipiec  2012r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,2) posiadają niezbędną  wiedzę i doświadczenie,3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, - Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
   Lp.                Nazwa kryterium       Waga
   1.                Cena      100%
 X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:10.02.2012r.  do godz. 9.00    w siedzibie zamawiającego  :   Urząd Gminy w Małym Płocku     ul. J. Kochanowskiego 15  ,18-516 Mały Płock   pokój nr n 2  
X . Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte dnia: 10.02.2012r.  o godz. 9.10   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku   ul.  J. Kochanowskiego 15, 18-516  Mały Płock  sala konferencyjna
XI . Termin związania ofertąWykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni , bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII . Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupównie przewiduje  się stosowania tego typu
XIV.    Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznanie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej 
XV . Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 27902-2012 Data zamieszczenia 30.01.2012 r.

Kierownik Zamawiającego
Wójt  Gminy
Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-01-31

Data modyfikacji: 2012-01-31

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-01-31