Zamówienie Nr OGPŚ 341.2.2012 r. z dnia 2012-01-30 - Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże
Tytuł | Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże |
---|---|
Numer | OGPŚ 341.2.2012 r. |
Data wydania | 2012-01-30 |
OGPŚ 341.2.2012 r.
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: OGPŚ 341.2.2012 r.
Nazwa zadania: Remont Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z p zm .) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, tel: (86)2791312, faks: (86)2791250, www.malyplock.pl, ugmalyplock@4lomza.pl, 7.30 -15.30
II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.I
II. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Małym Płocku, pok. nr 2 ). Na wniosek
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Cwaliny Duże. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45321000-3,45110000-1,45111300-1,
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 30 lipiec 2012r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, - Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:10.02.2012r. do godz. 9.00 w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Małym Płocku ul. J. Kochanowskiego 15 ,18-516 Mały Płock pokój nr n 2
X . Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte dnia: 10.02.2012r. o godz. 9.10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock sala konferencyjna
XI . Termin związania ofertąWykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni , bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII . Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupównie przewiduje się stosowania tego typu
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznanie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej
XV . Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 27902-2012 Data zamieszczenia 30.01.2012 r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony