Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa oleju opałowego

OGPŚ 341.7.2012r

Mały Płock, 2012.09.25

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy 341.7.2012. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych w budynkach szkolnych ,Urzędu Gminy, Dworku, Gminnego Ośrodka Zdrowia w Małym Płocku, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku w sezonie grzewczym 2012/2013r.

Działając na podstawie Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759, Nr 161, poz.1078,Nr 182, poz. 1228, z 2011r. Nr 5, poz. 13, Nr 28,poz. 143, Nr 87, poz. 484) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

www.malyplock.pl

E-mail.ugmplock@4lomza.pl

od 7.30- 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej

poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.malyplock.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w

siedzibie zamawiającego, pokój nr 2.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o

możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 180500 . litrów do kotłowni gminnych w

budynkach szkolnych.

Dane fizykochemiczne oleju opałowego:

1) gęstość w temperaturze 15,0 C-nie wyższa niż 860kg/m3,

2) wartość opałowa-nie niższa niż 42,6MJ/kg,

3) temperatura zapłonu-nie niższa niż56.0C,

4) lepkość kinetyczna wtemp.20,0C-nie wyższa niż6,00mm/s,

5)skład frakcyjny;

a) do250<0Cdestylujeniewięcejniż65%(V/V),

b) do350,)C destyluje niemniej niż 85%(V/V).

6) temp. płynięcia - nie wyższa niż-20,0C,

7) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - nie więcej niż 0,3%(m/m),

8) zawartość siarki-nie więcej niż 0,20%(m/m),

9) zawartość wody-nie mniej niż 200mg/kg,

10) całkowita zawartość zanieczyszczeń-nie więcej niż 24 mg/kg,

11) pozostałość po spaleniu- nie więcej niż 0,01%(m/m,

12) barwa-czerwona.

Dostawy wykonywane będą w dniach roboczych(bez sobót)w godzinach 7.30-15.30 w ciągu 48 godzin od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego szacunkowo raz na miesiąc do każdego obiektu Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego w Małym Płocku ,Gimnazjum im, J. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku-110.000litrów,Szkoła Podstawowa w Chludniach 25.000litrów,Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich 15.000 litrów, Ośrodek Zdrowia w Małym Płocku 6.000 litrów, Urząd Gminy w Małym Płocku 10.500 l ,Dworek w Małym Płocku 4.000 l, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku 10.000 l.

Wspólny Słownik Zamówień: kod (CPV) 09.13.51.00-5

Główny przedmiot : dostawa oleju opałowego

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

od 25.10.2012r. do 10.04.2013r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania

tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają

obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia:

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia

przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia”

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:

18000,00 PLN

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga

Cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia : 3.10.2012r. godz. 9.00

Urząd Gminy Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Oferty zostaną otwarte dnia : 3.10.2012r. godz. 9.10

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock, 18-516 Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 sala

konferencyjna.

XII. Termin związania z ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem

strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące

dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się stosowania tego trybu.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej .

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 364244-201 z dnia 25.09.2012 r.

 

Wójt Gminy

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-09-25

Data modyfikacji: 2012-09-25

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-09-25