Zamówienie Nr 9054-2012 z dnia 2012-01-11 - Ogłoszenie o zamówieniu

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu
Numer 9054-2012
Data wydania 2012-01-11

 

 

Mały Płock, 11.01.2012r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich miejsc siedzących 39+17 stojących wyposażonych w specjalną rampę „

 

Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień t. j. Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego

18-516 Mały Płock

E-mail: ugmalyplock@ 4lomza. pl

Godziny urzędowania 7.30-15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać osobiście bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock , pokój nr 2. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich miejsc siedzących 39+17 stojących wyposażonych w specjalną rampę„ wyposażonego według parametrów, zamieszczonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość dostawy jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 34.12.10.00-1

Główny przedmiot: autobusy i autokary

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 26.06.2012r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania

tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,, spełnia/ nie spełnia”

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium najniższa cena

Waga 100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

pokój nr 2

do dnia 23.01.2012r. do godz. 9.00

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

sala konferencyjna

dnia 23.01.2012r. o godz. 9.10

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zamiaru zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje zamiaru zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

XVII. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 9054-2012 dnia11.01.2012r.

 

 

Wójt Gminy

 

 

Józef Dymerski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-01-11

Data modyfikacji: 2012-01-11

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-01-11