Ogłoszenie o zamówieniu - ubezpieczenie minia od ognia i innych zdarzeń losowych
Mały Płock, dnia 26.06.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.11.2014r
Nazwa zadania: Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.
Część II Zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.
Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego ul. Jana Kochanowskiego 15
kod 18-516 Mały Płock
Telefon: 86 2791312
Faks: 86 2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej E-mail: ugmplock@4lomza
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.), zwanej dalej Ustawą
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 180516 Mały Płock ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
- Urząd Gminy, ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
- Straż Gminna w Małym Płocku, ul. J. Kochanowskiego 15a, 18-516 Mały Płock
- Ochotnicze Straże Pożarne:
- OSP Mały Płock
- OSP Kąty
- OSP Rogienice Wielkie
- OSP Chludnie-Włodki
- OSP Korzeniste
- Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II, ul. J. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
- Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego, ul. J. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
- Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich, ul. Długa 2, 18-516 Mały Płock
- Szkoła Podstawowa w Chludniach, Chludnie 2, 18-516 Mały Płock
- Szkoła Podstawowa w Kątach, Kąty 168, 18-516 Mały Płock
- Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
- Biblioteka Publiczna Gminy Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15A, 18-516 Mały Płock
- Filia Biblioteczna Rogienice Wielkie, ul. Długa 2
- Filia Biblioteczna, Chludnie 2
- Biblioteka Publiczno-Szkolna w Kątach
- Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku, ul. Ciborowskiego 38, 18-516 mały Płock
- Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Krótka 15, 18-516 Mały Płock
Część II Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych:
- ubezpieczenie OC pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie Autocasco,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenie assistance.
Część III Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
w zakresie:
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV 66.51.00.00-8
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia bądź też na I, II i na III część zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia 10.09.2014r. do dnia 09.09.2017r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cześć I Zamówienia:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 20%
- cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:
P min
An = __________ x 100 pkt.
Pn
An - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez wykonawcę w ofercie n
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 10.07.2014r. do godz. 09;00
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Ulica J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 10.07.2014r, o godz. 09:10
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Ulica J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa - nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 138025-2014 Data zamieszczenia 2014-06-27
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony