Ogłoszenie o zamówieniu - ubezpieczenie minia od ognia i innych zdarzeń losowych

Mały Płock, dnia  26.06.2014r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.11.2014r  

 Nazwa zadania:  Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.

Część II Zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.

Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa   i adres zamawiającego: Urząd Gminy Mały Płock

   Adres zamawiającego                      ul.  Jana Kochanowskiego 15

    kod                                                 18-516 Mały Płock

   Telefon:                                               86 2791312

   Faks:                                                    86 2791250

   adres strony internetowej    www.malyplock.pl

   adres poczty elektronicznej       E-mail:  ugmplock@4lomza

   Godziny urzędowania:         7.30 – 15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.), zwanej dalej Ustawą

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 180516 Mały Płock ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Część I Zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,

- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,  

w następujących jednostkach organizacyjnych:

  1. Urząd Gminy, ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
  • Straż Gminna w Małym Płocku, ul. J. Kochanowskiego 15a, 18-516 Mały Płock
  • Ochotnicze Straże Pożarne:
    1. OSP Mały Płock
    2. OSP Kąty
    3. OSP Rogienice Wielkie
    4. OSP Chludnie-Włodki
    5. OSP Korzeniste
  1. Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II, ul. J. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
  2. Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego, ul. J. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
  3. Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich, ul. Długa 2, 18-516 Mały Płock
  4. Szkoła Podstawowa w Chludniach, Chludnie 2, 18-516 Mały Płock
  5. Szkoła Podstawowa w Kątach, Kąty 168, 18-516 Mały Płock
  6. Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock
  7. Biblioteka Publiczna Gminy Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15A, 18-516 Mały Płock
  • Filia Biblioteczna Rogienice Wielkie, ul. Długa 2
  • Filia Biblioteczna, Chludnie 2
  • Biblioteka Publiczno-Szkolna w Kątach
  1. Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku, ul. Ciborowskiego 38, 18-516 mały Płock
  2. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Krótka 15, 18-516 Mały Płock

Część II Zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych:

- ubezpieczenie OC pojazdów mechanicznych,

- ubezpieczenie Autocasco,

- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,

- ubezpieczenie assistance.

Część III Zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
w zakresie:

- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV 66.51.00.00-8

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia bądź też na I, II i na III część zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia 10.09.2014r. do dnia 09.09.2017r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,    

    tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej; 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi  

    do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu  o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści  załączonych dokumentów  musi wynikać  jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy         

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cześć I Zamówienia:

A. Cena łączna ubezpieczenia – 80%

B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 20%

  1. cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.

     Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:

       P min

                                    An = __________ x 100 pkt.

                                                  Pn

  An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A

  n    - numer oferty

  Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert

  Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę w ofercie n

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 10.07.2014r. do godz. 09;00  

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego     Urząd Gminy Mały Płock

Ulica                                  J. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość              18-516 Mały Płock

Pokój nr                             2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 10.07.2014r, o godz. 09:10  

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego      Urząd Gminy Mały Płock

Ulica                                J. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość            18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna  

                    

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

       umowa ramowa - nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 Numer ogłoszenia: 138025-2014     Data zamieszczenia      2014-06-27

 

Wójt Gminy

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2014-06-27

Data modyfikacji: 2014-06-27

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2014-06-27