Ogłoszenie o zamówieniu - prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, prowadzenie zajęć logopedycznych w punktach wychowania przedszkolnego

  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:

OGPŚ 341.12.2014r. Nazwa zadania:  Zamówienie obejmuje w ramach usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, prowadzenie zajęć logopedycznych w punktach wychowania przedszkolnego w Małym Płocku, Rogienicach Wielkich, Chludniach i Kątach  w ramach projektu „Wesołe Przedszkole na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich części).

  1. Zadanie  zostało podzielone na 4 części i obejmuje:

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock    zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego               Wójt Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego                J. Kochanowskiego  15

Kod Miejscowość                        18-516 Mały Płock

Telefon:                                       (86) 2791312

Faks:                                           (86) 2791250

adres strony internetowej            www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej         ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:                7.30 – 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.  Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamówienie obejmuje w ramach usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego Punkcie Wychowania Przedszkolnego w Chludniach , prowadzenie zajęć   logopedycznych w Punktach Wychowania Przedszkolnego w Małym Płocku, Rogienicach Wielkich i Chludniach    ramach projektu „Wesołe Przedszkole na podstawie umowy zlecenia (dotyczy wszystkich części).

  1. Zadanie  zostało podzielone na 4 części i obejmuje:

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

kod CPV  80000000-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe

                  80110000-8 – usługi szkolnictwa przedszkolnego

Zamawiający  dopuszcza możliwość     złożenia  oferty częściowej

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

     Od 1.09.2014r do 30.06.2015r.   

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

      3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia,

             

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

 

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 18.08.2014r. do godz. 9.00  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 18.08.2014r.  o godz. 9.10  

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Małym Płocku

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty .

 www.malyplock.pl

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia170243-2014   Data zamieszczenia 06.08.2014

 

Wójt Gminy

 

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2014-08-08

Data modyfikacji: 2014-08-08

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2014-08-08