Ogłoszenie o zamówieniu - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

OGPŚ 341.14.2014r.

Mały Płock , dnia   20.10.2014r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.14.2014r.:   Nazwa zadania:   Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mały Płock. 

Działając na podstawie Prawa zamówień publicznych / tj. Postepowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo  zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 28 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy- Prawo zamówień publicznych, opublikowany w Dz. U..z 2013rr. Poz.907, wraz ze zmianami opublikowanymi w Dz.U. z 2013r. poz. 984, poz.1047, poz.1473./ Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego           Gmina Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. j. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość                     18-516 Mały Płock

Telefon:                                     (86)2791312

Faks:                                          (86)2791250

adres strony internetowej       www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej    ugmplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:            7.30 – 15.30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.  

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie odbioru   zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mały Płock. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy , w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu , przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U.. z 2013r. poz.1399/ z póź. zm./ oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mały Płock Przyjętego uchwałą Rady Gminy Mały Płock . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III – SIWZ.

Wspólny słownik Zamówień(CPV):90.50.00.00-2;90.51.10.00-2; 90.51.20.009;90.51.13. 00-5; 90.51.31.00-7; 90.51.40.00-3;90.53.30.00-2.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

      od 1.01.2015r do 31.12.2016r.   

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku

- Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania:

 a) zezwolenia na zbieranie i transport odpadów ( zgodnie z art.41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach , Dz. U. z 2013roku,poz. 21 ze zm.),

 b) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez wójta Gminy Mały Płock.

c) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub Marszałka Województwa dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający   wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Cena

Waga

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 12.11. 2014r. do godz.09:00 składania ofert

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego           Urząd Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. J. Kochanowskiego 15

Kod miejscowość                     18-516 Mały Płock

 Pokój                                     nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 12.11.2014r.  o godz. 09:10   

w siedzibie zamawiającego

 Nazwa zamawiającego          Urząd Gminy Mały Płock

Adres zamawiającego             ul. J. Kochanowskiego 15

Kod miejscowość                     18-516 Mały Płock

                                                Sala konferencyjna                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

umowa ramowa – nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

informacje o dynamicznym systemie zakupów – nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej – nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  223701-2014; Data zamieszczenia  22.10.2014r.

 

      Wójt Gminy

    Józef  Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2014-10-22

Data modyfikacji: 2014-10-22

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2014-10-22