Ogłoszenie o zamówieniu - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
OGPŚ 341.14.2014r.
Mały Płock , dnia 20.10.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. OGPŚ 341.14.2014r.: Nazwa zadania: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mały Płock.
Działając na podstawie Prawa zamówień publicznych / tj. Postepowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 28 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy- Prawo zamówień publicznych, opublikowany w Dz. U..z 2013rr. Poz.907, wraz ze zmianami opublikowanymi w Dz.U. z 2013r. poz. 984, poz.1047, poz.1473./ Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Mały Płock
Adres zamawiającego ul. j. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86)2791312
Faks: (86)2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mały Płock. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy , w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu , przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U.. z 2013r. poz.1399/ z póź. zm./ oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mały Płock Przyjętego uchwałą Rady Gminy Mały Płock . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III – SIWZ.
Wspólny słownik Zamówień(CPV):90.50.00.00-2;90.51.10.00-2; 90.51.20.009;90.51.13. 00-5; 90.51.31.00-7; 90.51.40.00-3;90.53.30.00-2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 1.01.2015r do 31.12.2016r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania:
a) zezwolenia na zbieranie i transport odpadów ( zgodnie z art.41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach , Dz. U. z 2013roku,poz. 21 ze zm.),
b) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez wójta Gminy Mały Płock.
c) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub Marszałka Województwa dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Cena | Waga |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.11. 2014r. do godz.09:00 składania ofert
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego ul. J. Kochanowskiego 15
Kod miejscowość 18-516 Mały Płock
Pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12.11.2014r. o godz. 09:10
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego ul. J. Kochanowskiego 15
Kod miejscowość 18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa – nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
informacje o dynamicznym systemie zakupów – nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej – nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 223701-2014; Data zamieszczenia 22.10.2014r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony