Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa na zasadach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Mały Płock
Mały Płock, dnia 2014-05-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OGPŚ 341.5.2014r. Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na zasadach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Mały Płock. Oferowany i dostarczony samochód musi spełniać co najmniej parametry i wymagania techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ,
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Gmina Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Wójt Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86) 2791312
Faks: (86) 2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.00 – 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Mały Płock, pok. 2 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV 34.11.00.00-1 , 66.51.41.10-1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2014-07-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie potencjału
technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie sytuacji
ekonomicznej
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1 | cena | 100 % |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-05-26 do godz. 9.00 składania ofert
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Ulica ul. J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-05-26, o godz. 9.10 otwarcia ofert
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock
Ulica ul. J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Pokój nr 2
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje stosowania tego trybu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 102219 - 2014 ; data zamieszczenia 13.05.2014r.
Kierownik zamawiającego
Wójt Gminy
mgr Józef Dymerski
Metryka strony