Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych

OGPŚ 341.13.2014r

Mały Płock  24.09.2014r.

 

 OGŁOSZENIE O  ZAMÓWIENIU  

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy 341.13.2014r.  Nazwa zadania:   Dostawa oleju opałowego na potrzeby  kotłowni gminnych w budynkach szkolnych ,Urzędu Gminy,   Dworku, Gminnego Ośrodka Zdrowia w Małym Płocku, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku w sezonie grzewczym 2014/2015 r.

Działając na podstawie    Prawa zamówień publicznych (t.j. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo zamówień publicznych, opublikowany w Dz. U. z 2013 r. poz. 907, wraz ze zmianami opublikowanymi w Dz. U. z 2013 r. poz. 984, poz. 1047, poz. 1473. )  Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia 

 I.    Nazwa  i adres zamawiającego:

        Wójt  Gminy Mały Płock

         ul. J. Kochanowskiego 15

        18-516 Mały Płock

        www.malyplock.pl

        E-mail.ugmplock@4lomza.pl

        od 7.30- 15.30

II.    Określenie trybu zamówienia:

        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej 

        poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków   

        zamówienia:

       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:         

        www.malyplock.pl

       Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w    

       siedzibie zamawiającego, pokój nr 2.

 

IV.  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o     

         możliwości   składania ofert częściowych:

       Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 186000   litrów do kotłowni   

       gminnych w   budynkach szkolnych.

       Dane fizykochemiczne oleju opałowego:

1)  gęstość w temperaturze 15,0 C-nie wyższa niż 860kg/m3,

2)  wartość opałowa-nie niższa niż 42,6MJ/kg,

3)  temperatura zapłonu-nie niższa niż56.0C,

4)  lepkość kinetyczna wtemp.20,0C-nie wyższa niż6,00mm/s,

5)  skład frakcyjny;

        a)   do250<0Cdestylujeniewięcejniż65%(V/V),

 b)   do350,)C destyluje niemniej niż 85%(V/V).

6)  temp. płynięcia - nie wyższa niż-20,0C,

7)  pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - nie więcej niż 0,3%(m/m),

8)  zawartość siarki-nie więcej niż 0,20%(m/m),

9)  zawartość wody-nie mniej niż 200mg/kg,

10) całkowita zawartość zanieczyszczeń-nie więcej niż 24 mg/kg,

11)  pozostałość po spaleniu- nie więcej niż 0,01%(m/m,

12)  barwa-czerwona.

     Dostawy wykonywane będą w dniach roboczych(bez sobót)w godzinach 7.30-15.30 w ciągu 48 godzin od   otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego szacunkowo raz na miesiąc do każdego obiektu Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego w Małym Płocku ,Gimnazjum im, J. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku-110.000litrów,Szkoła Podstawowa w Chludniach  25.000litrów,Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich 15.000 litrów, Ośrodek Zdrowia w Małym Płocku 7500 litrów, Urząd Gminy w Małym Płocku 13000 l ,Dworek w Małym Płocku 3500 l, Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku 12000 l.

   Wspólny Słownik Zamówień:   kod (CPV) 09.13.51.00-5

   Główny przedmiot : dostawa oleju opałowego          

                                                

 V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  

VI.  Termin wykonania zamówienia:

          od 20.10.2014r. do 10.04.2015r

VII.  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania   

         tych warunków:

        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  

              obowiązek posiadania takich uprawnień;

        2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia:   

        3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

        4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

              Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie  

spełnienia  przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia”  

VIII.  Informacja na temat wadium:

            Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:

            25000,00  PLN 

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

     Nazwa kryterium           Waga      

     Cena                                  100%

X.  Miejsce i termin składania ofert:

     Oferty należy składać do dnia   06.10.2014r.    godz. 9.00

       Urząd Gminy Mały Płock

        ul. J. Kochanowskiego 15

        18-516 Mały Płock

         pokój nr 2

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

 Oferty zostaną otwarte dnia  06.10.2014r. godz. 9.10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Mały Płock, 18-516 Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 sala   konferencyjna.                         

XII.   Termin  związania z ofertą

        Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

           Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej                        

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem   

          strony  internetowej,  na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące   

          dynamicznego   systemu zakupów.

          Nie przewiduje się stosowania tego trybu.

XV.   Informacje o  przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji 

          elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja 

          elektroniczna.

             Zamawiający nie  przewiduje stosowania  aukcji elektronicznej . 

XVI.  Przewidywane zamówienia uzupełniające:

           Zamawiający nie dopuszcza  możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 

XVII. Termin  zamieszczenia  ogłoszenia  o zamówieniu w BZP:

  

            Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie  Zamówień  Publicznych      

            Nr  202533-2014  z  dnia   24.09.2014r.

         

           Wójt Gminy

        Józef  Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2014-09-24

Data modyfikacji: 2014-09-24

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2014-09-24