Ogłoszenie o zamówieniu - Przedmiotem zamówienia jest zakup zabawek edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych wraz z dostawą do Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Mały Płock
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
OGPŚ 341.6.2014r. Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest zakup zabawek edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych wraz z dostawą do Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Mały Płock :
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Wójt Gminy Mały Płock zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Wójt Gminy Mały Płock
Adres zamawiającego J. Kochanowskiego 15
Kod Miejscowość 18-516 Mały Płock
Telefon: (86) 2791312
Faks: (86) 2791250
adres strony internetowej www.malyplock.pl
adres poczty elektronicznej ugmalyplock@4lomza.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.malyplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup zabawek edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych wraz z dostawą do Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Mały Płock :
Zadanie I:
Do oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Małym Płocku:
1. Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Kącik zabaw - opiekunka | 2 | Kącik zabaw typu opiekunka, masywny, przeznaczony dla różnej grupy wiekowej, duży, o minimalnej wysokości 100 cm. Wykonany z materiałów bezpiecznych dla dzieci, nie zawierający ftalanów, atestowany, z masywnego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach odpornych na pęknięcia. Stabilna i jednolita konstrukcja łatwa do przenoszenie kącika. W jednolitej bryle o dł. nie mniejszej niż 80 cm opiekunka zawiera tzw. przewijak, umywalkę z obrotowym kranem, siedzisko- krzesełko dla lalki, kręcącą się karuzelę, dużą pralkę z ruchomym pokrętłem i otwieranymi drzwiczkami oraz dużą półeczkę. |
2 | Kącik zabaw -sklep | 2 | Kącik zabaw o trzech strefach tematycznych posiadający sklep, cukiernię i kuchnię. Wykonany z masywnego tworzywa sztucznego, tworzący jedną stabilną bryłę o podwójnych ściankach wypełnionych w środku powietrzem, odporny na pęknięcia i uszkodzenia. Wymiary kącika: przynajmniej 1 metr wysokości, 1 metr długości i 1 metr szerokości. Sklep, cukiernia i kuchnia z pełnym wyposażeniem. |
3 | Kącik zabaw -warsztat stolarski | 2 | Warsztat stolarski o stylizacji i kolorystyce drewnianej, zawierający ponad 60 elementów potrzebnych małemu stolarzowi do tworzenia urządzeń z „drewna”. Zestaw zawiera imadło, młotek, wiertła, interaktywną wkrętarkę i ponad 40 piankowych drewnopodobnych klocków do tworzenia różnych budowli łączonych specjalnymi śrubami, dużą szufladę nad półką umożliwiająca układanie całego wyposażenia warsztatu. Zestaw zawierający również podpowiedzi techniczne, rysunki dla stolarza, w jaki sposób ma stworzyć m.in. drewnianą półeczkę, drewniany samolot itp. Wysokość warsztatu nie mniejsza niż 90 cm i długości około 60 cm. |
- Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
Lp | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Blat do układania klocków, puzzli i do rysowania | 2 | Duża pokrywa wykonana z MDF-u o wymiarach nie mniejszych niż 0,6 x 114 x 60 cm, spełniającą rolę blatu do układania klocków, puzzli oraz do rysowania. |
2 | Elementy manipulacyjno-przestrzenne | 2 | Zestaw akcesoriów m.in.: 6 mostów o różnym wyprofilowaniu, wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego, kolorowy pociąg złożony z wagoników, kolorowe elementy krajobrazu. |
3 | Konstrukcja do działań | 2 | Masywna duża konstrukcja z tworzywa sztucznego z wymodelowaną w środku, przestrzenną makietą dróg, torów kolejowych, tuneli i skalistych wzniesień. Konstrukcja odporna na uszkodzenia wgniecenia i pęknięcia. Wymiar konstrukcji nie mniejszy niż 41 x 120 x 67 cm. |
4 | Instrumenty perkusyjne w torbie | 2 zestawy | Zestaw instrumentów perkusyjnych: janczary na taśmie-4 dzwonki, para; janczary-21 dzwonków, dł. drewnianej rączki 24 cm; janczary-5 dzwonków; kastaniety drewniane na rączce -długość całkowita 21 cm; klawesy drewniane -dł. 16,5 cm, szer. 6 cm, gr. 4 cm; marakasy drewniane z rączką, para dł. 27 cm, śr. 8 cm; pudełko akustyczne prostokątne -dł. 20 cm, szer. 19,5 cm; tamburyno z membraną, 6 talerzyków, średnica 20 cm; trójkąt 15 cm. |
5 | Wózek dla lalek | 4 | Wymiary wózka wys. 90 cm, dł. 80 cm, szer. 45 cm. Charakterystyka wózka: typ głęboki, miękkie zawieszenie na paskach, regulacja wysokości rączki, rozkładana budka, duża torba na zakupy, masywna, stabilna konstrukcja. Przeznaczony dla lalek do 75 cm. |
6 | Wywrotka | 4 | Duża wywrotka posiadająca ruchomą skrzynię ładunkową oraz zamocowany przed kabiną element spycharki. Wykonana z wysokiej jakości wytrzymałego plastiku. |
7 | Zestaw obrazków | 2 | Zestaw 50 drewnianych kwadratowych płytek o wym. nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi powtarzającymi się dwukrotnie obrazkami. Umożliwiają one dzieciom dzielenie obrazków na grupy, przeprowadzenie ćwiczeń słuchowych. Zestaw zawiera płytę CD z 20 nagraniami w oddzielnych blokach, gdzie każdy składa się z 3 odgłosów. 12 drewnianych podstawek dwurzędowych o długości nie mniejszej niż 18 cm. Całość zamknięta w drewnianym pudełku. |
8 | Płyty CD do nauki odgłosów | 2 | Dwie płyty CD z nagraniami odgłosów. Płyta I zawiera nagranie 30 pojedynczych dźwięków, np. pojazdów; płyta II zawiera nagranie 30 par dźwięków-kombinacja połączenia dwóch odgłosów. 10 drewnianych kwadratowych płytek z obrazkami przedstawiającymi słyszane odgłosy, np. pojazdów i urządzeń. |
9 | Zestaw krążków | 2 | 40 krążków drewnianych z dziurka i bolcem, w czterech podstawowych kolorach. Średnica pionka 3 cm. Krążki są dodatkowym zestawem do planszy |
10 | Plansza do gier | 2 | Duża drewniana, kwadratowa plansza o boku 50 cm i grubości ok. 2 cm. W planszy 100 otworów oraz szczeliny wyznaczające pole gry. W komplecie 24 drewniane w czterech podstawowych kolorach krążki o śr. 3,5 cm. Krążki z jednej strony posiadają dziurę z drugiej bolec umożliwiający nakładanie krążka jeden na drugi tak, aby używając planszy w pozycji pionowej krążki nie wypadały. 3 duże kości w zestawie: z oczkami od 1 do 3, z oczkami od 1 do 6 i jedna z kolorami. Plansza do gier na stole i do powieszenia na ścianie. |
11 | Zestaw sprawnościowy – zestaw balansujący | 2 | Zestaw ponad 24 elementów wykonanych z pianki z elementami tworzywa sztucznego. Uczący działania w grupie, porozumiewania się, precyzji ruchu i orientacji przestrzennej. Zawiera: 2 komplety zajączków, komplet 10 jajeczek, komplet dysku balansującego. Wszystkie elementy umieszczone w poręcznym trwałym pojemniku. |
12 | Klocki przedstawiające zwierzęta | 2 | Zestaw kolorowych klocków wykonanych z miękkiego plastiku o rozmaitych kształtach i wielkościach i w kształcie zwierzątek 100 elementów |
13 | Zestaw produktów imitujących żywność | 2 | Zestaw składający się z produktów imitujących żywność. Wykonany z tworzywa sztucznego łatwego do utrzymania w czystości. |
- Pomoce dydaktyczne / komplet pomocy/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Drewniane plansze | 2 | Dwie drewniane plansze o wymiarach nie mniejszych niż 36cm x 16cm. Na zewnątrz, na najdłuższych krawędziach dwustronne oznaczenia liczbowe od 1 do 13. W środku planszy wnęka z podziałką na kwadratowe pola. 4 drewniane ograniczniki do plansz. W zestawie przynajmniej 4 różnorodne bryły składające się z wielokrotności trzech sześcianów i 10 sześcianów pojedynczych. Jednostką bryły jest sześcian o wymiarach nie mniejszych niż 2 cm. |
2 | Karty zadaniowe | 2 | 60 kwadratowych kart zadaniowych (gruba tektura) o wym. boku nie mniejszym niż 10 cm, ze wzorami przedstawiającymi układ brył o zróżnicowanym stopniu trudności. Zapakowane w drewniane, duże pudełko. |
3 | Kolorowe sześciany | 2 | Zestaw 40 drewnianych, różnokolorowych brył geometrycznych, w tym 15 z nich z niepowtarzalnym kształtem powtórzonym przynajmniej dwukrotnie. Jednostką bryły jest sześcian o wymiarach nie mniejszych niż 2 cm. |
4 | Klocki maty kpl. | 8 | 4 szt. kwadratów-piankowych klocków, każdy o boku 62 cm i minimum 2 cm grubości, które pozwalają na tworzenie różnorodnych form przestrzennych np. tuneli do torów przeszkód, namiotów itp. |
5 | Gra planszowa | 2 | Gra planszowa wykonana z mocnego kartonu. Zestaw składający się z 210 elementów, 8 plansz z kolorowymi obrazkami; umożliwia przeprowadzenie 7 różnorodnych gier. Gra ćwicząca pamięć, refleks, spostrzegawczość, analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i przedmioty. |
6 | Zestaw bajek muzycznych | 2 | Zestaw 10 różnych bajek muzycznych. |
7 | Plansze przyrodnicze | 2 | Plansze przedstawiające cztery pory roku. |
8 | Geometryczne puzzle | 2 | Zestaw czterech kompletów dużych drewnianych puzzli o kształcie geometrycznym ze zdjęciami zwierząt. Pojedynczy komplet posiada ilość elementów równych ilości boku figury: kwadratu, sześciokąta, trójkąta, koło posiada 4 elementy a obrazek jego układany jest poprzez obracanie koła po obwodzie. Największe elementy figury mają wymiar przynajmniej 20 cm. |
9 | Kości drewniane | 2 zestawy | Zestaw 50 dużych drewnianych kości o boku minimum 3 cm i opływowych kształtach. Zestaw 13 kości z trwałym oznaczeniem cyfr arabskich do cyfry 6 i adekwatne do nich 25 szt. kości z oczkami do 6 oraz 12 kości z sześcioma kolorami. Całość w trwałym opakowaniu. |
10 | Kości drewniane | 2 zestawy | Duże drewniane kości o boku nie mniejszym niż 3 cm i opływowych kształtach. W zestawie przynajmniej 50 szt. kości, minimum 25 szt. z oczkami od 1 do 3, 12 kości z cyframi oraz 13 kości w sześciu kolorach. Całość w trwałym opakowaniu. |
11 | Plansza zadaniowa | 2 | Duże drewniane pudełko o wym. nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł. 17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. W zestawie ponad 30 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, umożliwiającymi budowanie zdań, tworzenie historyjek, segregowanie, układanie w oparciu o wzory. |
12 | Płytki zadaniowe | 2 | Minimum 90 drewnianych kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, umożliwiającymi klasyfikowanie według cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań. |
13 | Plansze | 2 | Zestaw 50 drewnianych kwadratowych płytek o wym. nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi powtarzającymi się dwukrotnie obrazkami. Umożliwiają one dzieciom dzielenie obrazków na grupy, przeprowadzenie ćwiczeń słuchowych. Zestaw zawiera płytę CD z 20 nagraniami w oddzielnych blokach, gdzie każdy składa się z 3 odgłosów. 12 drewnianych podstawek dwurzędowych o długości nie mniejszej niż 18 cm. Całość zamknięta w drewnianym pudełku. |
14 | Płyty | 2 | Dwie płyty CD z nagraniami odgłosów. Płyta I zawiera nagranie 30 pojedynczych dźwięków, np. odgłosy słyszalne przy wykonywaniu czynności domowych; płyta II zawiera nagranie 30 par dźwięków-kombinacja połączenia dwóch głosów. 10 drewnianych kwadratowych płytek z obrazkami przedstawiającymi słyszane odgłosy, np. odgłosy zwierząt domowych, czynności domowych. |
15 | Gra | 2 | Gra wykonana z bambusa. W skład wchodzą minimum 4 drewniane, różnokolorowe ludziki, sprężysta, bambusowa wyrzutnia dwustronna, materiałowa mata wypełniona granulatem, 24 krążki w 4 kolorach. |
16 | Gra do nauki gotowania zupy | 2 | Pomoc dydaktyczna, która doskonali pamięć, logiczne myślenie, umiejętności komunikacyjne, budowanie plansz do działań i gry. Ponad 30 dużych drewnianych żetonów. Każdy żeton na całej powierzchni posiada wyraźnie namalowane trudnościeralnymi farbami warzywo. Każde warzywo jest czterokrotnie powtórzone. 4 koszyczki o średnicy żetonu, pionki- postaci kupców i kostka. Plansza zrobiona z materiału filcopodobnego, lekka, łatwa do składania. Cała zawartość gry umieszczona w zamkniętym poręcznym pojemniku. |
17 | Kulki na sznurkach | 2 | Drewniana okrągła platforma o średnicy min. 25 cm z przynajmniej 8 kolorowymi wieżami magnetycznymi, które są połączone sznurkiem z kolorowymi 8 kulami o średnicy min. 4 cm. Służy do nauki kolorów, nauki przeplatania, tworzenia par. |
18 | Abecadło | 2 zestawy | Abecadło składające się z 25 sześcianów-klocków drewnianych o bokach nie większych niż 3 cm. Klocki zawierają 150 liter. Abecadło zawiera znaki polskie. Samogłoski i spółgłoski rozróżnione są kolorami. |
4. Artykuły plastyczne / komplet/
Lp. | Nazwa | ilość | Opis |
1 | Farba Kri Kra Krea lub równoważna- czarna | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
2 | Farba Kri Kra Krea lub równoważna- czerwona | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
3 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna - jasnoczerwona | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
4 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna- niebieska | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
5 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna- pomarańczowa | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
6 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna- zielona | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
7 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna- złota | 2 | Koncentrat farby złotej nietoksycznej i hipoalergicznej. Nie mieszający się z koncentratem farby o podobnych właściwościach, ale przy połączeniu z farbami daje obrazowi charakterystyczny połysk. Umożliwiający malowanie palcami. 1 l koncentratu można |
8 | Farba typu Kri Kra Krea lub równoważna- żółta | 2 | Farba nietoksyczna i hipoalergiczna. Koncentrat, który nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii. 1 litr koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1:3 tworząc farbę |
9 | Kredki | 14 | Grube, sześciokątne kredki, o średnicy nie mniejszej niż 1 cm, odporne na łamanie przy upadaniu. Pozwalające na swobodne i łatwe trzymanie. Wytrzymujące dużą siłę nacisku podczas wykonywania rysunku przez dzieci z dysfunkcjami. Kredki o trzech różnych funkcjach równocześnie: rysują, malują i tworzą makijaż na ciele. Hipoalergiczne i nietoksyczne. Długość kredki nie mniejsza niż 17 cm. Ilość: 18 szt. w zestawie. |
10 | Pojemniki do farb | 2 | Zestaw minimum 15 pojemników 100 ml do farb i 20 szpatułek z tworzywa sztucznego. Całość mieszcząca się w drewnianym pudełku z 18 przegródkami. |
11 | Rolka papieru | 4 | Rolka papieru samoprzylepnego o długości 12 m i minimum szerokości 30 cm. Papier pokryty specjalnym klejem umożliwiającym przyklejanie na różnych płaszczyznach, np. okno, ściana z możliwością odklejenia bez ryzyka uszkodzenia płaszczyzny. |
12 | Koło do malowania | 2 | Zespół dwóch drewnianych kół pasowych, o średnicy jednego koła nie mniejszej niż 21 cm, i średnicy drugiego koła nie mniejszej niż 8 cm, obracających się na stalowych osiach. Koła posiadają na rancie wyżłobienie, po którym przesuwa się gumowy pasek. Koła wprowadzane są w ruch. Można tworzyć formy plastyczne, gdzie materiał tworzenia jest w ruchu. |
13 | Platforma z osłoną do farb | 2 | Drewniana, kolorowa platforma do tworzenia abstrakcyjnych form plastycznych w kształcie łzy, |
14 | Arkusze do malowania | 2 | Komplet 50 kół wykonanych z grubego bloku technicznego, o średnicy 36 cm, pasujących do „Maszyny do malowania” (składającej się Koła do malowania i Platformy z osłoną do farb). |
15 | Pędzelki - zestaw 10 szt | 5 | Zestaw pędzli w różnych rozmiarach. |
16 | PLASTELINA 12 kolorów | 20 | Nietoksyczna, wykonana z czystych i ekologicznych składników (200 g). |
17 | TEMPERÓWKA 1 szt. | 20 | Metalowa temperówka podwójna z nierdzewnym ostrzem, z pojemniczkiem. Na standardowe i grube kredki. |
18 | NOŻYCZKI OBURĘCZNE 1 szt. | 20 | Nożyczki uniwersalne do użytku przez dzieci prawo i leworęczne. |
19 | DZIURKACZ OZDOBNY 1 szt. | 40 | Metalowe dziurkacze w oprawie z tworzywa sztucznego, służące do wycinania różnych wzorów. Wymiary elementu wyciętego nie mniejsze niż 1,5 cm. |
20 | KLEJ | 2 PO 12 SZT. | Klej w sztyfcie. Przeznaczony do klejenia papieru, tektury, skóry, plastiku, folii aluminiowej, drewna, szkła, ceramiki i styropianu. Po wyschnięciu bezbarwny i niewidoczny na klejonych powierzchniach. |
21 | BRYSTOL BIAŁY 100x70 cm 1 ark. | 40 | Biały arkusz 100 cm x 70 cm
|
22 | BRYSTOL KOLOR 100x70 cm 1 ark. | 40 | Kolorowy arkusz 100x70 cm (żółty, zielony, czerwony, niebieski) |
Zadanie II.
Do Oddziału Przedszkolnego W Chludniach :
1. Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Kącik zabaw typu kuchnia | 1 | Kuchnia z dwupoziomowymi blatami dużą ilością elementów. Wykonana z tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach. Wysokość nie mniejsza niż 110 cm, a długość 100 cm. Kuchnia posiada: urządzenia AGD Dołączony zestaw - talerze płaskie, głębokie, komplet sztućców, solniczka, pieprzniczka zestaw butelek na przyprawy, chochla, cedzak, patelnia, garnek uruchamiający palnik i dodatkowo około 20 artykułów spożywczych.
|
2 | Kącik zabaw typu sklep | 1 | Kącik zabaw o trzech strefach tematycznych posiadający sklep, cukiernię i kuchnię. Wykonany z masywnego tworzywa sztucznego, tworzący jedną stabilną bryłę o podwójnych ściankach wypełnionych w środku powietrzem odporny na pęknięcia i uszkodzenia. Duże wymiary kącika przynajmniej 1 metr wysokości, 1 metr długości i 1 metr szerokości . |
3 | Kącik zabaw - mechanik | 1 | Kącik zabaw wykonany z masywnego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach, umożliwiającego mycie pod bieżącą wodą. Odporny na wgniecenia i pęknięcia. Wysokość około 1 metra, duży przestrzenny blat minimum 90 cm długości do swobodnego operowania narzędziami, lampka oświetlająca miejsce pracy. Półki i zamykane szafki do magazynowania różnych elementów. W zestawie powinny być narzędzia
|
4 | Kącik zabaw - opiekunka | 1 | Kącik zabaw typu opiekunka, masywny, o minimalnej wysokości 100 cm, z tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach odpornych na pęknięcia. W jednolitej bryle o dł. nie mniejszej niż 80 cm opiekunka zawiera tzw. przewijak, umywalkę z obrotowym kranem, siedzisko- krzesełko dla lalki, kręcącą się karuzelę, dużą pralkę z ruchomym pokrętłem i otwieranymi drzwiczkami oraz dużą półeczkę.
|
- Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Wózek dla lalki | 1 | Wózek typu spacerówka na wysokiej masywnej stabilnej nóżce. Wykonany całkowicie z tworzywa sztucznego. Pod siedziskiem znajduje się wnęka na położenie dodatkowych elementów. Wysokość wózka nie mniejsza niż 50 cm a długość 40 cm.
|
2 | Zestaw lalek | 4 | Lalka z nocnikiem, butelką i kubkiem, która pije i siusia.
Lalka posiada: ruchome oczy, korpus z PCV oraz włosy z nylonu, które można czesać. Wysokość ok. 40 cm.
Lalka posiada: ruchome oczy, korpus z PCV oraz włos malowany.
Lalka posiada: ruchome oczy, korpus z PCV oraz krótkie włosy z nylonu, które można czesać. Wysokość 40 cm.
|
3 | Samochód-wywrotka | 2 | Duża wywrotka posiada ruchomą skrzynię ładunkową oraz zamocowany przed kabiną element spycharki. Wymiary ciężarówki: około długość 45 cm, szerokość 19cm, wysokość 20 cm. |
- Pomoce dydaktyczne / komplet pomocy /
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Tablica moderacyjna składana | 1 | Powierzchnia tablicy z obu stron pokryta odporną tkaniną z tworzywa sztucznego, do której można przyczepiać różnego rodzaju kartki za pomocą pinezek lub rzepów. Tablica powinna być lekka i stabilna, posiada regulowany kąt nachylenia do 45 stopni. |
2 | Toaletka | 1 | Toaletka z masywnego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach wypełnionych, odporna na pęknięcia i uszkodzenia. Wysokość kącika ponad 100 cm a od ziemi do blatu nie mniejsza niż 55 cm. Bezpieczne, plastikowe duże lustro. Wyprofilowane schowki na kosmetyki i akcesoria załączone do zestawu, stołeczek z tworzywa sztucznego. |
4. Pomoce dydaktyczne / komplet pomocy /
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Huśtawka | 1 | Na huśtawce może się jednocześnie huśtać 3 dzieci. Odpowiednia do zabawy zarówno w domu jak i na podwórzu. Huśtawka posiada solidne, łatwe do trzymania uchwyty i szeroką podstawę,N na której dzieci mogą wygodnie trzymać stopy.
|
2 | Walizka lekarza | 1 | Zestaw niezbędnych przyrządów małego lekarza, m.in.: stetoskop, strzykawka bandaż, buteleczka z lekarstwem. wziernik termometr. Wykonane z drewna |
3 | Wózek na zakupy | 1 | Wózek na zakupy wykonany z masywnego tworzywa sztucznego (możliwość mycia), o podwójnych ściankach, duży i głęboki kosz na zakupy. Wyprofilowany uchwyt, masywne, duże, przynajmniej 15 cm podwójne koła . użytkowanie na każdej powierzchni. Pod koszem półka na zakupy.
|
4 | Zestaw pojazdów | 2 | Pojazdy o dł. powyżej 20 cm typu: straż, traktor, ciężarówka, samolot, pogotowie typu Wader
|
5 | Puzzle podłogowe | 1 | Puzzle podłogowe, mozaika podłogowa, kolorowe domino, gry planszowe, dzieci są zawodnikami (pionkami).
|
6 | Blat do układania klocków, puzzli,i do rysowania | 2 | Duża pokrywa wykonana z MDF-u o wymiarach nie mniejszych niż 0,6 x 114 x 60 cm, spełniającą rolę blatu do układania klocków, puzzli oraz do rysowania. |
7 | Elementy manipulacyjno-przestrzenne | 2 | Zestaw akcesoriów stanowiących część wyposażenia do kanionu m.in.: 6 mostów o różnym wyprofilowaniu, wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego, kolorowy pociąg złożony z wagoników, kolorowe elementy krajobrazu. |
8 | Konstrukcja do działań | 2 | Masywna duża konstrukcja z tworzywa sztucznego z wymodelowaną w środku, przestrzenną makietą dróg, torów kolejowych, tuneli i skalistych wzniesień. Konstrukcja odporna na uszkodzenia wgniecenia i pęknięcia. Wymiar konstrukcji nie mniejszy niż 41 x 120 x 67 cm. |
9 | Komplet kukiełek | 1 | Komplet kukiełek na rękę, przedstawiających zwierzęta na łące, w lesie i postacie bajkowe. Kukiełki o wysokości około 20 cm. Wykonane z miękkiego materiału.
|
5. Artykuły plastyczne / komplet /
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Komplet farb typu Kri-Kra-Krea lub równoważne | 1 | Komplet zawiera 10 kolorów po 1 litrze koncentratu. Farby są nietoksyczne, hipoalergiczne. W postaci skoncentrowanej nie łączą się i nie mieszają ze sobą.
|
2 | Kredki | 3 | Miękkie, sześciokątne kredki pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie, możliwość malowania przy użyciu niewielkiej ilości wody.
|
3 | Maszyna do malowania | 1 | Drewniane urządzenie do tworzenia abstrakcyjnych form plastycznych. Dzięki mechanizmowi można tworzyć oryginalne prace plastyczne, gdzie materiał tworzenia jest w ruchu. |
4 | Koła- arkusze do malowania | 2 | Komplet kół wykonanych z grubego bloku technicznego, pasującej do Maszyny do malowania.
|
Zadanie III.
Do Oddziału Przedszkolnego w Kątach;
1.Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Kącik zabaw typu sklep | 1 | Kącik zabaw o trzech strefach tematycznych posiadający sklep, cukiernię i kuchnię. Wykonany z masywnego tworzywa sztucznego, tworzący jedną stabilną bryłę o podwójnych ściankach wypełnionych w środku powietrzem odporny na pęknięcia i uszkodzenia. Duże wymiary kącika przynajmniej 1 metr wysokości, 1 metr długości i 1 metr szerokości .
|
2 | Kącik mechanika | 1 | Kącik zabaw wykonany z masywnego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach, umożliwiającego mycie pod bieżącą wodą. Odporny na wgniecenia i pęknięcia. Wysokość około 1 metra, duży przestrzenny blat minimum 90 cm długości do swobodnego operowania narzędziami, lampka oświetlająca miejsce pracy. Półki i zamykane szafki do magazynowania różnych elementów. W zestawie powinny być narzędzia
|
3 | Kącik zabaw typu opiekunka. | 1 | Masywny, o minimalnej wysokości 100 cm, z tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach odpornych na pęknięcia. W jednolitej bryle o dł. nie mniejszej niż 80 cm opiekunka zawiera tzw. przewijak, umywalkę z obrotowym kranem, siedzisko- krzesełko dla lalki, kręcącą się karuzelę, dużą pralkę z ruchomym pokrętłem i otwieranymi drzwiczkami oraz dużą półeczkę. |
- Zabawki edukacyjne / komplet zabawek/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Samochód -wywrotka | 2 | Duża wywrotka posiada ruchomą skrzynię ładunkową oraz zamocowany przed kabiną element spycharki. Wymiary ciężarówki: około długość 45 cm, szerokość 19 cm, wysokość 20 cm.
|
2 | Blat do układania klocków, puzzli i do rysowania. | 1 | Duża pokrywa wykonana z MDF-u o wymiarach nie mniejszych niż 0,6 x 114 x 60 cm, spełniającą rolę blatu do układania klocków, puzzli oraz do rysowania. |
3 | Elementy manipulacyjno-przestrzenne | 1 | Zestaw akcesoriów stanowiących część wyposażenia do kanionu m.in.: 6 mostów o różnym wyprofilowaniu, wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego, kolorowy pociąg złożony z wagoników, kolorowe elementy krajobrazu. |
4 | Konstrukcja do działań | 1 | Masywna duża konstrukcja z tworzywa sztucznego z wymodelowaną w środku, przestrzenną makietą dróg, torów kolejowych, tuneli i skalistych wzniesień. Konstrukcja odporna na uszkodzenia wgniecenia i pęknięcia. Wymiar konstrukcji nie mniejszy niż 41 x 120 x 67 cm. |
5 | Klocek „ skoczek”do ćwiczeń | 1 | Bezpieczny klocek piankowy, o grubości nie mniejszej niż 7 cm. Ze względu na bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń, długość styczna z podłożem nie mniejsza niż 20 cm. Do klocka przymocowana gruba, elastyczna linka z uchwytem, która umożliwia ćwiczenia skłonów, ćwiczenia rozciągające, angażuje mięśnie brzucha, ramion i pleców.
|
6 | Klocki drewniane w drewnianej skrzyni | 1 | Zestaw 135 naturalnych klocków drewnianych w skrzyni, bez żadnych środków konserwujących, bezpieczne dla dziecka.
|
7 | Klocki zwierzęta | 1 | Zestaw kolorowych klocków wykonanych z miękkiego plastiku. Elementy o rozmaitych kształtach i wielkościach pozwalają na budowę różnych konstrukcji. Uatrakcyjnieniem zabawy są klocki w kształcie zwierzątek np. słoń, żyrafa, lew. 100 elementów |
8 | Zestaw do nauki słówek | 1 | Zestaw pomocny w nauce słówek 101 produktów
|
9 | Zestaw naczyń | 1 | Zestaw naczyń z tworzywa sztucznego zawiera 22 elementy. Naczynia o wysokiej jakości, trwałości i estetyce wykonania.
|
10 | Gra zręcznościowa | 1 |
Gra zręcznościowa ćwicząca refleks i spryt. Zestaw składa się z 2 uchwytów i 2 piłek w 2 kolorach.
|
11 | Chodzik z klockami | 1 |
Chodzik, taczka z głębokim wagonikiem wykonany z tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach odpornych na wgniecenia i pęknięcia. Masywna konstrukcja, duże koła zamocowane na 2 stalowych osiach. W komplecie znajduje się zestaw 16 piankowych klocków z literkami i obrazkami nadającymi się do prania, o wysokości nie mniejszej niż 5cm. Łatwy do utrzymania w czystości. |
3. Pomoce dydaktyczne / komplet pomocy/
Lp. | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Kolorowe sześciany
| 1 |
Zestaw 40 drewnianych, różnokolorowych brył geometrycznych, w tym 15 z nich z niepowtarzalnym kształtem powtórzonym przynajmniej dwukrotnie. Jednostką bryły jest sześcian o wymiarach nie mniejszych niż 2 cm. Każda bryła stanowi jego wielokrotność dwu-, trzy-, cztero- i pięciokrotnie. Bryła składająca się z cztero- i pięciokrotności sześcianu jest przedstawiona przynajmniej w czterech różnych konfiguracjach. Segregowanie brył wg określonych cech, wyobraźnia przestrzenna.
|
2 | Karty zadaniowe | 1 | 60 kwadratowych kart zadaniowych (gruba tektura) o wymiarach boku nie mniejszym niż 10 cm, ze wzorami przedstawiającymi układ brył o zróżnicowanym stopniu trudności.
|
3 | Plansze | 1 |
2 drewniane plansze o wymiarach nie mniejszych niż 36 x 16 cm. Na zewnątrz, na najdłuższych krawędziach dwustronne oznaczenia liczbowe od 1 do 13. W środku planszy wnęka z podziałką na kwadratowe pola. 4 drewniane ograniczniki do plansz. W zestawie przynajmniej 4 różnorodne bryły składające się z wielokrotności trzech sześcianów i 10 sześcianów pojedynczych. Jednostką bryły jest sześcian o wymiarach nie mniejszych niż 2 cm. Ćwiczenia percepcji wzrokowej. Obliczenia matematyczne i działania na osi. |
4
5
| Płytki - figury geometryczne
Płytki - wąż
| 1
1 |
Duże drewniane podłogowe domino z obrazkami. Każda płytka o dł. przynajmniej 12 cm Przynajmniej 28 płytek posiada po jednej stronie dwa duże trójkąty o tym samym lub różnym kolorze z tym samym albo różnym podziałem figury na części np. podział na 2,3. 6 części. Służy do klasyfikowania i dopasowywanie elementów wg określonych cech.
Drewniane płytki podłogowe o dł. nie mniejszej niż 12 cm z podziałem na dwie części. Każda płytka na całej swej długości posiada namalowany kolorowy fragment skóry węża z różnokolorowymi półkolami. 7 płytek z namalowaną głową węża i 7 płytek z kolorowym ogonem węża. |
6 |
Płytki - zwierzęta | 1 |
Duże, drewniane, prostokątne płytki o dł. minimum 12 cm, na których po obu ich stronach znajdują się obrazki. Na jednej stronie płytki na całej jej powierzchni znajduje się nałożone tło wykonane farbą trudnościeralną, na którym znajdują się namalowane dwa zwierzęta. Są one zwrócone na każdej płytce w różne strony i posiadają dodatkowe elementy.
|
7 | Geometryczne puzle | 1 |
Pomoc dydaktyczna umożliwiająca dzieciom składanie puzzli w geometryczne kształty
|
8 | Kości drewniane – kolor i cyfry | 1 |
Zestaw 50 dużych drewnianych kości o bokach minimum 3 cm szt. Lakierowane kości o opływowych kształtach. Duże i wyraźne oznaczenia pozwalają w sposób zabawowy dla dzieci z dysfunkcjami wprowadzać działania na wyższych wartościach oraz ćwiczeń logicznego myślenia. Zestaw 13 kości z trwałym oznaczeniem cyfr arabskich do cyfry 6 i adekwatnie do nich 25 szt. kości z oczkami do 6 oraz 12 kości z sześcioma kolorami. Całość w trwałym opakowaniu.
|
9 | Kości drewniane oczka | 1 |
Duże drewniane kości o boku nie mniejszym niż 3 cm i o opływowych kształtach. Trwałe i wyraźne, a przede wszystkim duże oznaczenia pozwalają na przeprowadzenie z dziećmi z różnymi dysfunkcjami prostych działań matematycznych, ćwiczeń logicznego myślenia, segregowanie wg cech.
|
10 | Plansza zadaniowa | 1 |
Duże, żółte, lakierowane, drewniane pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł.17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. Służą do budowania zdań, tworzenia historyjek, segregowania, układania w oparciu o wzory.
|
11 | Płytki zadaniowe | 1 |
Zawartość minimum 90 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami.
|
12 | Zestaw płytek
| 1 |
Zestaw 50 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi powtarzającymi się dwukrotnie obrazkami. Umożliwiają one dzieciom dzielenie obrazków na grupy, przeprowadzenie ćwiczeń słuchowych. Zestaw zawiera płytę CD z 20 nagraniami w oddzielnych blokach, gdzie każdy składa się z 3 odgłosów. 12 drewnianych podstawek dwurzędowych o długości nie mniejszej niż 18 cm. Całość zamknięta w drewnianym pudełku. Pomoc stymuluje sprawność analizatora słuchowego.
|
13 | Zestaw płyt
| 1 | Dwie płyty CD z nagraniami odgłosów. Płyta I zawiera nagranie 30 pojedynczych dźwięków np. odgłosy słyszalne przy wykonywaniu czynności domowych, płyta II zawiera nagranie 30 par dźwięków - kombinacja połączenia dwóch odgłosów. 10 drewnianych kwadratowych płytek z obrazkami przedstawiającymi słyszane odgłosy np. odgłosy zwierząt domowych, czynności domowych.
|
14 | Przyrządy lekarskie
| 1 | Drewniane różnorodne przyrządy lekarskie. Minimum 17 szt. w zestawie jak: ruchomy stetoskop, strzykawka, bandaż, buteleczka na lekarstwa, wziernik, termometr, szpatułki, młoteczek.
|
15 | Walizka do przyrządów lekarskich | 1 | Duża, drewniana, lakierowana, walizka o wymiarach nie mniejszych niż 9 x 39 x 30 cm z wygodną rączką oraz dwoma zaczepami blokującymi przypadkowe otwarcie. Wyposażona jest w przegródki oraz zamocowaną na stałe listwę z gumowymi uchwytami, które pozwalają na utrzymanie wewnątrz walizki idealnego porządku.
|
16 | Zestaw - foto | 1 | Trzy drewniane plansze zadaniowe w formacie A4. Na każdej znajduje się 12 dużych, realistycznych zdjęć, uporządkowanych po 3 w rzędzie. Zdjęcia na planszach są ułożone tematycznie np.: woda, rośliny, budowle. Do zdjęć adekwatnie 36 drewnianych płytek o wymiarze boku 6 cm. Na każdej umieszczone trwale zdjęcie, powtórzone z planszy tak, aby stanowiły parę, a zarazem zawierały zdjęcia umożliwiające naukę stopniowania. Drewniana skrzynka z przegródkami zamykana wieczkiem. Pomoc do ćw. logopedycznych, skojarzeń, logicznego myślenia, prawidłowego nazewnictwa.
|
17 | Zestaw - foto rozszerzony
| 1 | Rozszerzony o kolejne trzy plansze zestaw do ćw. logopedycznych i stopniowania pozwalający zwiększać stopień trudności. Zawiera trzy drewniane plansze zadaniowe w formacie A4. Na każdej znajduje się 12 dużych zdjęć uporządkowanych po 3 w rzędzie. Zdjęcia na planszach są ułożone tematycznie np.: pojazdy, zwierzęta, krajobrazy. Do zdjęć adekwatnie 36 drewnianych płytek o wymiarze boku 6 cm. Na każdej umieszczone zdjęcie, powtórzone z planszy tak, aby stanowiły parę a zarazem zawierały zdjęcia umożliwiające naukę stopniowania.
|
5.Artykuły plastyczne / komplet /
Lp | Nazwa | Ilość | Opis |
1 | Komplet farb typu Kri Kra Krea lub równoważne | 8 | Farby nietoksyczne, które po połączeniu nie mieszą się umożliwiając tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie na różnych podłożach np. na pleksi, szkle, drewnie.1 l. koncentratu można rozcieńczyć wodą w proporcji 1: 3 tworząc farbę akwarelową. - czarna -czerwona - jasnoczerwona - niebieska - pomarańczowa - zielona - złota - żółta
|
2 | Kredki | 7 | Grube, sześciokątne kredki, o średnicy nie mniejszej niż 1 cm, odporne na łamanie przy upadaniu. Pozwalają na swobodne i łatwe trzymanie. Wytrzymują dużą siłę nacisku podczas wykonywania rysunku przez dzieci z dysfunkcjami. Kredki o trzech różnych funkcjach równocześnie: rysują, malują i tworzą makijaż na ciele. Hipoalergiczne i nietoksyczne. Długość kredki nie mniejsza niż 17 cm. Ilość: 18 szt. w zestawie.
|
3 | Koło– do malowania | 1 |
Zespół dwóch drewnianych kół pasowych, o średnicy jednego koła nie mniejszej niż 21 cm, i średnicy drugiego koła nie mniejszej niż 8 cm, obracających się na stalowych osiach. Koła posiadają na rancie wyżłobienie, po którym przesuwa się gumowy pasek. Koła wprowadzane są w ruch. Można tworzyć formy plastyczne, gdzie materiał tworzenia jest w ruchu. |
4 | Arkusze do malowania | 1 | Komplet 50 kół z grubego bloku technicznego, o średnicy 36 cm.
|
5 | Platforma z osłoną do farb | 1 |
Drewniana, kolorowa platforma do tworzenia abstrakcyjnych form plastycznych w kształcie łzy, o długości minimum 67 cm. Do niej dołączona osłona z tworzywa sztucznego, o długości nie mniejszej niż 140 cm, która uniemożliwia rozpryskiwanie farby.
|
6 | Pojemniki do farb | 1 |
Zestaw minimum 15 pojemników 100 ml do farb i 20 szpatułek z tworzywa sztucznego. Całość mieści się w drewnianym pudełku z 18 przegródkami.
|
7 | Rolka papieru 30 cm x 12 m | 2 |
Rolka papieru samoprzylepnego o długości 12 m i minimum szerokości 30 cm |
8 | Pędzelki – zestaw 10 szt. | 2 | Zestaw pędzli w różnych rozmiarach. |
9 | Plastelina 12 kolorów | 10 | Miękka do lepienia i ugniatania palcami. Posiadająca atest. |
10 | Temperówka | 10 | Wykonana z plastiku, Ostrze pozwala na temperowanie kredek ołówkowych cienkich i grubych |
11 | Nożyczki oburęczne | 10 | Nożyczki uniwersalne do użytku przez dzieci prawo i leworęczne.
|
12 | Klej | 12 | Do klejenia papieru, kartonu, tektury, plastiku i drewna. Posiadający atest
|
13 | Brystol biały 100 x 70 cm
| 20 | Łatwy do malowania kredkami |
14 |
Papier pakowy 100 x 130 cm 50 ark.
| 2 | Szary, łatwy do zginania i klejenia zestaw 50 arkuszy |
15 | Papier rysunkowy biały
| 2 | Biały, łatwy do malowania kredkami, farbami. 500 szt.
|
16 | Dziurkacz ozdobny | 20 | Dziurkacz ozdobny ażurowy Bukiet. Średnica wzoru ok. 5cm Można wycinać w papierze maks. 160g. Można go wykorzystać do tworzenia kartek, zakładek, w scrapbookingu, robieniu ozdób.
|
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV 37800000-6,39162100-6,37520000-9,37524100-8.
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
1.zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 27.06.2014r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Posiadania wiedzy i doświadczenia;
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
| cena | 100% |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 03.06.2014r. do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
pokój nr 2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 03.06.2014r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Małym Płocku
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie www.malyplock.pl
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 113133-2014 Data zamieszczenia 27.05.2014r.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
Metryka strony