Zaproszenie na XVI sesję Rady Gminy Mały Płock

                         Uprzejmie zapraszam na obrady XVI sesji  Rady Gminy  Mały Płock, która odbędzie się    w dniu 27 listopada 2019  r. (środa) w sali  Gminnego Ośrodka Kultury  w Małym Płocku.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi  o godz.12.00.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad XV sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
  7. Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Mały Płock, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury z I półrocze 2019 r.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mały Płock.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej wprowadzenia Polityki Konfliktem Interesów.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych dla Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie.
  15. Informacja o wykorzystaniu Funduszu sołeckiego za 2018 rok.
  16. Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych, kierowników jednostek organizacyjnych oraz pracowników wydających decyzje administracyjne.
  17. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Mały Płock w roku szkolnym 2018/2019.
  18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  19. Wolne wnioski.
  20. Zakończenie obrad

Przewodniczący  Rady Gminy

Jarosław Gałązka

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Podsiad

Data wytworzenia: 2019-11-25

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2019-11-25

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2019-11-25