Zaproszenie na VII sesję Rady Gminy Mały Płock
Uprzejmie zapraszam na obrady VII sesji Rady Gminy Mały Płock, która odbędzie się w dniu 22 marca 2019 r. w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.
Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi o godz.11:50.
(Posiedzenie Komisji stałych 22 marca 2019 roku godz. 10:00 GOK).
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Przyjęcie porządku dziennego.
- Przyjęcie protokołu z obrad VI sesji Rady Gminy.
- Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Mały Płock oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września 2019 roku.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członkom ochotniczej straży pożarnej za uczestnictwo w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym.
- Informacja roczna z wykonania zadań za 2018 rok wynikających z Uchwały Nr III/8/06 Rady Gminy Mały Płock z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu.
- Sprawozdanie z działalności Komisji stałych Rady Gminy Mały Płock za 2018 rok.
- Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2018.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Jarosław Gałązka
Metryka strony