Zaproszenie na XV sesję Rady Gminy Mały Płock
Uprzejmie zapraszam na obrady XV sesji Rady Gminy Mały Płock, która odbędzie się w dniu 14 października 2019 r. w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.
Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi o godz.11.30.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku dziennego.
- Przyjęcie protokołu z obrad XIV sesji Rady Gminy.
- Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wspólnej obsługi jednostek oświatowych Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „ Programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok”.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej obowiązującej na terenie Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Jarosław Gałązka
Metryka strony