Zaproszenie na XIII sesję Rady Gminy Mały Płock
Uprzejmie zapraszam na obrady XIII sesji Rady Gminy Mały Płock, która odbędzie się w dniu 21 sierpnia 2019 r. w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.
Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi o godz.11:00.
Proponowany porządek posiedzenia:
1) Otwarcie obrad.
2) Przedstawienie porządku dziennego.
3) Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji Rady Gminy.
4) Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
5) Interpelacje i zapytania radnych.
6) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
7) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy Powiatowi Kolneńskiemu.
8) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
9) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10) Wolne wnioski
11) Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Jarosław Gałązka
Metryka strony