Zaproszenie na XIV sesję Rady Gminy Mały Płock

                         Uprzejmie zapraszam na obrady XIV sesji Rady Gminy Mały Płock, która odbędzie się w dniu 12 września 2019 r. w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi o godz.11:00.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad XIII sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mały Płock na lata 2019 -2029.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wspólnej obsługi jednostek oświatowych Gminy Mały Płock.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
  11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  12. Wolne wnioski
  13. Zakończenie obrad.

Przewodniczący  Rady Gminy

Jarosław Gałązka

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Beata Muniak

Data wytworzenia: 2019-09-10

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2019-09-10

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2019-09-10