Uchwała Nr II/7/14 z dnia 2014-12-30

Uchwała Nr II/7/14

Rady Gminy Mały Płock

z dnia 30 grudnia 2014r.

w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mały Płock

 na lata 2014-2022.

 

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645 i poz. 1318; z 2014r. poz. 379 i poz. 1072) oraz art. 226, art. 227, art. 228, art. 230 ust. 6 i art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r.o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938 i poz. 1646; z 2014r. poz. 379, poz. 911 i poz. 1146) Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

§ 1.

W Uchwale Nr XXX/127/13 Rady Gminy Mały Płock z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mały Płock na lata 2014 – 2022 załącznik Nr 1 otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej Uchwały.

§ 2.

Dokonuje się zmian w wykazie przedsięwzięć realizowanych w latach 2014-2017, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały.

§ 3.

Objaśnienia do zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mały Płock na lata  2014 – 2022, zgodnie z załącznikiem Nr 3.

§ 4.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

 

§ 5.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

                                    Przewodniczący Rady Gminy

                                        Jarosław Gałązka

 

 

Załącznik Nr 3

do Uchwały Nr II/7/14

Rady Gminy Mały Płock

z dnia 30 grudnia 2014

 

Objaśnienia do zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej

na lata 2014 – 2022.

          Zmiana WPF podyktowana jest koniecznością uaktualnienia wielkości planowanych na rok 2014 dochodów oraz wydatków budżetu. Dokonano również zmiany wielkości planowanych na rok bieżący rozchodów budżetu poprzez ich zwiększenie o 128.230,00 zł celem spłaty zaciągniętych w latach ubiegłych kredytów długoterminowych. Większą spłatę zadłużenia umożliwiło kształtujące się ostatnio na dość niskim poziomie oprocentowanie kredytów, co zmniejszyło wydatki na obsługę długu. Jednocześnie nie pojawiła się konieczność realizacji poręczenia kredytu udzielonego dla Fundacji Kraina Mlekiem Płynąca z tego też tytułu zmniejszono plan wydatków o kwotę 20.000 zł.

          Do wykazu przedsięwzięć wprowadzono umowę leasingu operacyjnego zawartą na zakup pojazdu osobowego do dowozu dzieci do szkoły, której ostateczny termin spłaty przypada na rok 2017. Raty leasingowe spłacane są w okresach miesięcznych.

 

                                                                                         Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                   Jarosław Gałązka

Metryka strony

Udostępniający: Ewa Kuklińska

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2015-01-15

Data modyfikacji: 2015-01-15

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2015-01-15