Informacja o terminie III sesji Rady Gminy Mały Płock

Zawiadamiam, że 20 czerwca 2024 r. o godz. 11:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku odbędzie się III  sesja Rady Gminy Mały Płock.

Porządek posiedzenia:

1)      Otwarcie obrad.

2)      Przedstawienie  porządku dziennego.

3)      Przyjęcie protokołu z obrad II sesji Rady Gminy.

4)      Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.

5)      Interpelacje i zapytania radnych.

6)      Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2024.

7)      Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Mały Płock za 2023 rok.

- Debata nad Raportem o stanie Gminy Mały Płock za 2023 rok.

- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy wotum zaufania.

8)      Sprawozdanie finansowe i sprawozdanie z wykonania budżetu  Gminy Mały Płock oraz Absolutorium dla Wójta Gminy Mały Płock za 2023 rok.

a)      Sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Mały Płock za 2023 rok.

b)      Zapoznanie z Uchwałą Nr RIO.II-00321-109/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Mały Płock sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2023 rok.

c)      Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Mały Płock o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Mały Płock za 2023 rok wraz z opinią Komisji o wykonaniu budżetu Gminy za   2023 rok.

d)      Zapoznanie z Uchwałą Nr RIO.II-00322-34/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Mały Płock wniosku o udzielenie Wójtowi absolutorium za 2023 r.

e)      Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 rok.

f)       Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2023 rok.

9)   Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu.

10)         Podjęcie  uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, na czas oznaczony 5 lat

11)         Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania oraz odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług.

12)         Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

13)         Wolne wnioski.

14)         Zakończenie obrad.

 Przewodniczący  Rady Gminy

 Sylwia Duzik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Jastrzębska

Data wytworzenia: 2024-06-17

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2024-06-17

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2024-06-17