Informacja o terminie II sesji Rady Gminy Mały Płock

Uprzejmie zapraszam na obrady II sesji  Rady Gminy  Mały Płock, która odbędzie się w dniu 24 maja 2024r. (piątek) w sali  Gminnego Ośrodka Kultury  w Małym Płocku.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi  o godz. 10.45.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad I sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2024.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Mały Płock.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyborów sołtysów i rad sołeckich.
  9. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2023 rok.
  10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  11. Wolne wnioski.
  12. Zakończenie obrad.

Przewodniczący  Rady Gminy

Sylwia Duzik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Jastrzębska

Data wytworzenia: 2024-05-20

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2024-05-20

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2024-05-20