Zaproszenie do składania ofert - Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock

  ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty 30.000 euro

                            Urząd Gminy Mały Płock

                              ul. J. Kochanowskiego 15

                  18-516 Mały Płock

                                              Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250

                                                               e-mail: ugmplock@4lomza.pl                            

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. 

Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego
w miejscowościach położonych na  terenie Gminy Mały Płock

 

  1.                      Opis przedmiotu zamówienia

 Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w  27 sołectwach  położonych na  terenie Gminy Mały Płock. Poprzez konserwację sieci i lamp oświetleniowych rozumie się.

●  Wymiana eksploatacyjna źródła światła,

●  Wymiana uszkodzonych opraw i kloszy ( bez materiału)

●  Wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych,

●  Prostowanie pokrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej,

●  Wymiana uszkodzonych przewodów w latarniach,

●  Wymiana tabliczek słupowych,

●  Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych,

●  Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,

●  Wymiana podstaw bezpiecznikowych,

●  Wymiana i dokręcanie zacisków prądowych,

●  Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,

●  Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,

●  Wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej,

●  Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy , główek bezpiecznikowych w    

    stacjach w obwodach oświetlenia drogowego,

●  Wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych,

●  Wymiana listew zaciskowych,

●  Wymiana przekaźników zmierzchowych,

●  Wymiana styczników na tablicach zmierzchowych

●  Wymiana styczników na tablicach oświetleniowych,

●  Wymiana zegarów sterujących oświetleniem.

●  Regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych,

●  Prowadzenie oględzin oświetlenia drogowego,

●  Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych.

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego   w Urzędzie Gminy Mały Płock  ul. J. Kochanowskiego 15,

18-516 Mały Płock, pok. nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. (086)2791321

Pracownik uprawniony  do kontaktów z wykonawcami jest: Jan Skrodzki

3.Termin wykonania zamówienia:

Wymagany   termin realizacji zamówienia   od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r.

4.Opis wymagań stawianych wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy  którzy posiadają  : 

● aktualny wykaz osób firmy zewnętrznej   zatwierdzony przez PGE Dystrybucja S.A. Departament Eksploatacji           i Rozwoju  Wydział Zarządzania Majątkiem Sieciowym,  

● informację dotyczącą spełnienia wymogów zawartych w instrukcji współpracy z PGE Dystrybucja S.A. w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego,

● referencje  minimum szt.2. 

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

● Najniższa cena

● termin  wykonania usługi od chwili zgłoszenia (godz)

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urząd Gminy w Małym Płocku ul. J. Kochanowskiego 15,

18-516 Mały Płock   w   sekretariacie, osobiście  lub pocztą .

7. Termin składania ofert upływa dnia  18.12.2016r. godz. 09:00

8.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie  )

9.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

Załączniki:

 

  1. Wykaz sprzętu      zał. nr 1
  2. Oferta cenowa      zał. nr 2

 

                                                                                               Wójt Gminy                                                                                                                 

Mały Płock, dnia  08.12.2015r.                                                                      

Strona  www.malyplock.pl

 

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Bartosz Dzielnicki

Wprowadzający: Bartosz Dzielnicki

Data wprowadzenia: 2015-12-09

Data modyfikacji: 2015-12-09

Opublikował: Bartosz Dzielnicki

Data publikacji: 2015-12-09