Zaproszenie do składania ofert - Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: ugmplock@4lomza.pl
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego
w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock
- Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w 27 sołectwach położonych na terenie Gminy Mały Płock. Poprzez konserwację sieci i lamp oświetleniowych rozumie się.
● Wymiana eksploatacyjna źródła światła,
● Wymiana uszkodzonych opraw i kloszy ( bez materiału)
● Wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych,
● Prostowanie pokrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej,
● Wymiana uszkodzonych przewodów w latarniach,
● Wymiana tabliczek słupowych,
● Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych,
● Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,
● Wymiana podstaw bezpiecznikowych,
● Wymiana i dokręcanie zacisków prądowych,
● Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
● Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
● Wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej,
● Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy , główek bezpiecznikowych w
stacjach w obwodach oświetlenia drogowego,
● Wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych,
● Wymiana listew zaciskowych,
● Wymiana przekaźników zmierzchowych,
● Wymiana styczników na tablicach zmierzchowych
● Wymiana styczników na tablicach oświetleniowych,
● Wymiana zegarów sterujących oświetleniem.
● Regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych,
● Prowadzenie oględzin oświetlenia drogowego,
● Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15,
18-516 Mały Płock, pok. nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. (086)2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Jan Skrodzki
3.Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r.
4.Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy posiadają :
● aktualny wykaz osób firmy zewnętrznej zatwierdzony przez PGE Dystrybucja S.A. Departament Eksploatacji i Rozwoju Wydział Zarządzania Majątkiem Sieciowym,
● informację dotyczącą spełnienia wymogów zawartych w instrukcji współpracy z PGE Dystrybucja S.A. w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego,
● referencje minimum szt.2.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
● Najniższa cena
● termin wykonania usługi od chwili zgłoszenia (godz)
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urząd Gminy w Małym Płocku ul. J. Kochanowskiego 15,
18-516 Mały Płock w sekretariacie, osobiście lub pocztą .
7. Termin składania ofert upływa dnia 18.12.2016r. godz. 09:00
8.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
9.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Załączniki:
- Wykaz sprzętu zał. nr 1
- Oferta cenowa zał. nr 2
Wójt Gminy
Mały Płock, dnia 08.12.2015r.
Strona www.malyplock.pl
Metryka strony