Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego

Mały Płock, 2015-05-06

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  OGPŚ 341.1.2015r. Nazwa zadania: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego. 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)  Wójt Gminy  Mały Płock

zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina Mały Płock

Adres zamawiającego                ul. J. Kochanowskiego 15

Kod Miejscowość                        18-516  Mały Płock

Telefon:                                        (86)2791312

Faks:                                            (86)2791250

adres strony internetowej             www.malyplock.pl

adres poczty elektronicznej         ugmalyplock@4lomza.pl

Godziny urzędowania:                7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.malyplock.pl  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest    udzielenie obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.813.713,00 PLN

z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.       

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

66.11.30.00-5

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Data postawienia kredytu do dyspozycji – Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na konta Banków wymienionych w SIWZ pkt IV. (Opis przedmiotu zamówienia) niezwłocznie po podpisaniu umowy.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

      3)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium : cena

Waga : 100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2015-06-08 do godz.  9:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy   Mały  Płock

   ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

pokój 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 20135-06-08, o godz. 09:10

w siedzibie zamawiającego

   Urząd Gminy   Mały  Płock

   ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

sala konferencyjna                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie przewiduje się ustalenia dynamicznego systemu zakupów

  

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej

www.malyplock.pl

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 nr ogłoszenia: 65093-2015r.. Data zamieszczenia  07.05.2015

 

Wójt Gminy

Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Jan Skrodzki

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2015-05-08

Data modyfikacji: 2015-05-08

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2015-05-08