Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - Instalacja wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 0,999 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i przyłączeniem do krajowej sieci elektroenergetycznej

Mały Płock dnia 23.08.2018 r.

OGPŚ. 6220.5.2018



Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2017, poz. 1257/ i w związku z art. 71, 73 ust.1 oraz art. 11 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy Mały Płock.

zawiadamia


że w dniu 23.08.2018 r.  zostało wszczęte na wniosek MG Makado Energia 3 Sp.z o.o. ul. Sadowa 27 28-300 Jędrzejów, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 0,999 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i przyłączeniem do krajowej sieci elektroenergetycznej, na dz. ewid. nr 41, obręb Kołaki – Wietrzychowo pod nazwą „Kołaki Wietrzychowo PV”. W  postępowaniu strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Gminy w Małym Płocku , ul. Kochanowskiego 15, pokój nr 2 w godzinach 7.30-15.30 oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock.
     Jednocześnie zawiadamia się, iż zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko tut. Urząd wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Inspektora Sanitarnego w Kolnie o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanej inwestycji, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
     Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Duchnowski

Data wytworzenia: 2018-08-23

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2018-08-23

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2018-08-23