Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - Budowa elektrowni fotowoltaicznej nr 2 o mocy 1 MW na działkach nr 249/1, 249/3, obręb Kąty gmina Mały Płock
Mały Płock dnia 07.05.2018 r.
OGPŚ. 6220.4.2018
Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2017, poz. 1257/ i w związku z art. 71, 73 ust.1 oraz art. 11 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy Mały Płock.
zawiadamia
że w dniu 27.02.2018 r. zostało wszczęte na wniosek Pani Joanny Kowalewskiej - Kuklińskiej zam. 18-500 Kolno ul. 11-go Listopada 6/12 postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: Budowie elektrowni fotowoltaicznej nr 2 o mocy 1 MW na działkach nr 249/1, 249/3, obręb Kąty gmina Mały Płock. W postępowaniu strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Gminy w Małym Płocku , ul. Kochanowskiego 15, pokój nr 2 w godzinach 7.30-15.30 oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock
Jednocześnie zawiadamia się, iż zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko tut. Urząd wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Inspektora Sanitarnego w Kolnie o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanej inwestycji, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Metryka strony