Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - wydobywanie kruszywa naturalnego piasków skaleniowo-kwarcowych ze złoża Rogienice III położonego na działce gruntowej o numerze 72 obręb geodezyjny 0017

Mały Płock dnia 17.07.2017  r.

OGPŚ. 6220.3.2017



Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2017, poz. 935 / i w związku z art. 71, 73 ust.1 oraz art. 11 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy Mały Płock

zawiadamia


że w dniu 17.07.2017   r. zostało wszczęte na wniosek „BIK-PROJEKT” Sp. z o.o. 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 32 postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: :  wydobywaniu kruszywa naturalnego piasków skaleniowo-kwarcowych ze złoża Rogienice III położonego na działce gruntowej o numerze 72 obręb geodezyjny 0017 Rogienice Piaseczne, gmina Mały Płock, powiat kolneński, województwo podlaskie” Celem zapewnienia czynnego udziału w postępowaniu strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Gminy w Małym Płocku , ul. Kochanowskiego 15, pokój nr 2 w godzinach 7.30-15.30 oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock
     Jednocześnie zawiadamia się, iż zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko tut. Urząd wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Inspektora Sanitarnego w Kolnie o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanej inwestycji, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
     Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Duchnowski

Data wytworzenia: 2017-07-17

Wprowadzający: Bartosz Dzielnicki

Data modyfikacji: 2017-07-17

Opublikował: Bartosz Dzielnicki

Data publikacji: 2017-07-17