Informacja o terminie XLII sesji Rady Gminy Mały Płock

Uprzejmie Informuję, że  w dniu 24 lutego 2022 r. ( czwartek ) w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku  odbędą się obrady XLII  sesji  Rady Gminy  Mały Płock.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi  o godz.11:30. 

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad XLII sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Mały Płock na rok 2022.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej przyjęcia uchwał o: zakazie stosowania na obszarze Gminy Mały Płock „maseczek ochronnych”, o zakazie stosowania kwarantann i izolacji oraz o zakazie stosowania „szczepionek mRNA” (wszystkich producentów”.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad przyznawania diet radnym Rady Gminy Mały Płock.
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia diet dla sołtysów.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członkom Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy Mały Płock.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie Gminy Mały Płock”
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mały Płock.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ułatwień w prowadzeniu handlu w piątki i w soboty przez rolników i ich domowników.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru sołtysa wsi Kąty.
  16. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock za 2021 r.
  17. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2020 r.
  18. Sprawozdanie z działalności Komisji Stałych Rady Gminy Mały Płock za 2021 r.
  19. Informacja roczna z wykonania zadań za 2021 rok wynikających z uchwały Nr III/8/06 Rady Gminy Mały Płock z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu.
  20. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  21. Wolne wnioski.
  22. Zakończenie obrad.

Przewodniczący  Rady Gminy

Jarosław Gałązka

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Beata Muniak

Data wytworzenia: 2022-02-21

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2022-02-21

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2022-02-21