Informacja o terminie XLII sesji Rady Gminy Mały Płock
Uprzejmie Informuję, że w dniu 24 lutego 2022 r. ( czwartek ) w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku odbędą się obrady XLII sesji Rady Gminy Mały Płock.
Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi o godz.11:30.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku dziennego.
- Przyjęcie protokołu z obrad XLII sesji Rady Gminy.
- Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Mały Płock na rok 2022.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej przyjęcia uchwał o: zakazie stosowania na obszarze Gminy Mały Płock „maseczek ochronnych”, o zakazie stosowania kwarantann i izolacji oraz o zakazie stosowania „szczepionek mRNA” (wszystkich producentów”.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad przyznawania diet radnym Rady Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia diet dla sołtysów.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członkom Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie Gminy Mały Płock”
- Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mały Płock.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
- Podjęcie uchwały w sprawie ułatwień w prowadzeniu handlu w piątki i w soboty przez rolników i ich domowników.
- Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru sołtysa wsi Kąty.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock za 2021 r.
- Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2020 r.
- Sprawozdanie z działalności Komisji Stałych Rady Gminy Mały Płock za 2021 r.
- Informacja roczna z wykonania zadań za 2021 rok wynikających z uchwały Nr III/8/06 Rady Gminy Mały Płock z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Jarosław Gałązka
Metryka strony