Zarządzenie Nr 89/12 z dnia 2012-03-22

Zarządzenie Nr 89/2012
Wójta Gminy Mały Płock

z dnia 22 marca 2012 r.

w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Mały Płock za 2011 rok. 

Na podstawie art. 267 i 269 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240; z 2010r. Nr 28 poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152 poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726; z 2011r. Nr 185, poz. 1092; Nr 201, poz. 1183; Nr 234 poz. 1386; Nr 240 poz. 1429 i Nr 291 poz. 1707), zarządzam, co następuje: 

§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Mały Płock za 2011 rok, zgodnie z którym: 

1. Plan dochodów na dzień 31 grudnia 2011r. wynosi 13.927.807,00zł, z czego: 

a) dochody bieżące – 13.277.435,00 zł, 

b) dochody majątkowe – 650.372,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1. 

2. Wykonanie dochodów na dzień 31 grudnia 2011r. wynosi 13.608.566,51zł, z czego: 

a) dochody bieżące – 12.958.194,51 zł, 

b) dochody majątkowe – 650.372,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1. 

3. Plan wydatków na dzień 31 grudnia 2011r. wynosi 14.422.419,00zł, z czego: 

a) wydatki bieżące – 13.555.464,00zł, 

b) wydatki majątkowe – 866.955,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2. 

4. Wykonanie wydatków na dzień 31 grudnia 2011r. wynosi 13.930.310,71zł, z czego: 

a) wydatki bieżące – 13.067.874,38 zł, 

b) wydatki majątkowe – 862.436,33 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2. 

5. Plan i wykonanie przychodów oraz rozchodów budżetu Gminy Mały Płock, zgodnie z załącznikiem nr 3. 

6. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Mały Płock wraz ze zmianami w planie wydatków na realizację programów finansowanych z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust. 1, pkt 2 i 3, zgodnie z załącznikiem nr 4. 

7. Sprawozdanie z wykonania planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej zleconych Gminie, zgodnie z załącznikiem nr 5 i 6. 

8. Sprawozdanie z wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem        nr 7 i 8. 

9. Informację o stanie mienia Gminy Mały Płock, zgodnie z załącznikiem nr 9. 

§ 2. Sprawozdania o których mowa w § 1 ust. 1,2,3,4,5 i 6 przekazać Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku Zespół w Łomży w terminie do 31 marca 2012 roku. 

§ 3. Sprawozdania o których mowa w § 1 przekazać, w terminie do 31 marca 2012 roku, Radzie Gminy Mały Płock. 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego. 

  

 

Wójt Gminy Mały Płock 
Józef Dymerski

Metryka strony

Udostępniający: Ewa Kuklińska

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-04-11

Data modyfikacji: 2012-04-11

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-04-11