Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Mały Płock dnia 04.01.2011 r.
OGPŚ.7624 - 2/11
Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z póź.zm i w związku z art. 73 ust.1 i 74 ust. 4 oraz art. 11 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Wójt Gminy Mały Płock
zawiadamia
że w dniu 04.01.2011 r. zostało wszczęte na wniosek Pana Jakacki Marian zam. 18-400 Łomża ul. Torfowa 4 postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku usługowego - stacja kontroli pojazdów i warsztat samochodowy wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej (zbiornikiem na ścieki bytowe o poj do 20m3, zjazdami z dróg Nr geod. 498 i 630 /2). Celem zapewnienia czynnego udziału w postępowaniu strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Gminy w Małym Płocku , ul. Kochanowskiego 15, pokój nr 2 w godzinach 7.30-15.30 oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock.
Jednocześnie zawiadamia się, iż zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko tut. Urząd wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Inspektora Sanitarnego w Kolnie o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanej inwestycji, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby - co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Metryka strony