Zawiadomienie Wójta Gminy Mały Płock - przebudowa drogi powiatowej Nr 1900 B Piątnica Poduchowna – Czarnocin – Penza - Nagórki – Chludnie – Kupnina – Serwatki na odcinku łączącym m. Włodki i Chludnie od km 10+550 do km 11+ 228,03 do km 11+821,58

Mały Płock dnia 17.06.2019 r.

OGPŚ. 6220.3.2019



Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2018, poz. 2096 z późn. zm./ i w związku z art. 71, 73 ust.1 oraz art. 11 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy Mały Płock.

zawiadamia


że w dniu 17.06.2019 r.  zostało wszczęte na wniosek Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie, 18-500 Kolno ul Wojska Polskiego 48, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: Przebudowie drogi powiatowej Nr 1900 B Piątnica Poduchowna – Czarnocin – Penza - Nagórki – Chludnie – Kupnina – Serwatki na odcinku łączącym m. Włodki i Chludnie od km 10+550 do km 11+ 228,03 do km 11+821,58. W  postępowaniu strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Gminy w Małym Płocku , ul. Kochanowskiego 15, pokój nr 2 w godzinach 7.30-15.30 oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock
     Jednocześnie zawiadamia się, iż zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko tut. Urząd wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, Inspektora Sanitarnego w Kolnie oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku, o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanej inwestycji, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
     Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Duchnowski

Data wytworzenia: 2019-06-17

Wprowadzający: Przemysław Wesołowski

Data modyfikacji: 2019-06-17

Opublikował: Przemysław Wesołowski

Data publikacji: 2019-06-17